Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарманатан, Нікопен Нірмаланович-
dc.contributor.authorTarmanatan, Nikopen-
dc.date.accessioned2024-03-11T12:06:24Z-
dc.date.available2024-03-11T12:06:24Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationТарманатан Н.Н. Організація взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученні. Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП "Логістика. Національний авіаційний університет. Київ, 2024. 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62558-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник кваліфікаційної роботи: старший викладач Семерягіна Мирослава Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто особливості організації взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученні на прикладі провідної логістичної компанії «DHL». Зміст кваліфікаційної роботи включає дослідження теоретичного базису організації взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученні, аналіз організації взаємодії учасників доставки вантажів логістичною компанією «DHL» та обґрунтування застосування ІоТ для покращення взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученні. Головною метою даної роботи є надання рекомендацій з удосконалення організації взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученні. У проектно-рекомендаційній частині кваліфікаційної роботи були розроблені пропозиції щодо підвищення рівня взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученні.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification paper, the peculiarities of the organization of interaction of the participants in the delivery of goods in international traffic are considered, using the example of the leading logistics company "DHL". The content of the qualification paper includes a study of the theoretical basis of the organization of the interaction of cargo delivery participants in international traffic, an analysis of the organization of interaction of cargo delivery participants by the logistics company "DHL" and the justification of the use of IoT to improve the interaction of cargo delivery participants in international traffic. The main goal of this paper is the implementation of recommendations for improving the organization of interaction between participants in the delivery of goods in international traffic. In the project and recommendation chapter of the qualification paper, proposals were developed to increase the level of interaction between the participants in the delivery of goods in international traffic.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectвантажuk_UA
dc.subjectорганізація взаємодіїuk_UA
dc.subjectдоставка вантажівuk_UA
dc.subjectміжнародне сполученняuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectqualification paperuk_UA
dc.subjectcargouk_UA
dc.subjectorganization of interactionuk_UA
dc.subjectcargo deliveryuk_UA
dc.subjectinternational trafficuk_UA
dc.subjectlogistics companyuk_UA
dc.titleОрганізація взаємодії учасників доставки вантажів у міжнародному сполученніuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of interaction between the participants in the cargo delivery in international trafficuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ННІНО_2024_073.3з_Тарманатан Н.Н.pdfКваліфікаційна робота1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.