Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62087
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Столенець, Валерій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T13:03:01Z | - |
dc.date.available | 2024-01-22T13:03:01Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-26 | - |
dc.identifier.citation | Столенець В. О. Автоматизоване проектування системи сумісного управління гелікоптера. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62087 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кирилович | uk_UA |
dc.description.abstract | Проектування пілотажно-навігаційного обладнання є складним завданням, яке є невід'ємною частиною загальної проблеми проектування літальних апаратів. Через складність таких об'єктів проектування та неможливість математичного опису багатьох їхніх функціональних процесів, наразі не існує єдиного формалізованого методу синтезу. Тому в процесі синтезу використовується комбінація неформалізованих методів і методів, які вирішують кілька окремих формалізованих завдань і порівнюють конкуруючі варіанти. При виборі навігаційної системи враховується ряд технічних, економічних і технологічних вимог, а також рівень розвитку факторної бази і виробництва і накопичений досвід експлуатації існуючих навігаційних систем. При проектуванні навігаційної системи вертольота, яка є складовою частиною ПНК, необхідно враховувати той факт, що теорія управління за останні 30 років отримала значний розвиток, комп'ютери стають незамінним інструментом для проектувальників систем управління, необхідна автоматизація процесу аналізу і синтезу навігаційної системи. Цей факт необхідно враховувати. У зв'язку з цим Всесвітня федерація автоматичного управління закликала до прискореного розвитку САПР. При побудові САПР використовуються додаткові моделі, такі як типові математичні моделі керованого вертольота, моделі основних атмосферних збурень, моделі рельєфу місцевості тощо, які формують бібліотеку типових математичних моделей в загальній базі даних САПР. Ці моделі є основою для проектування конкретних контурів управління. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | гелікоптер | uk_UA |
dc.subject | пілотажно-навігаційний комплекс | uk_UA |
dc.subject | закон управління | uk_UA |
dc.subject | перехресні зв’язки | uk_UA |
dc.subject | контур управління | uk_UA |
dc.subject | цифрове математичне моделювання | uk_UA |
dc.subject | алгоритм | uk_UA |
dc.title | Автоматизоване проектування системи сумісного управління гелікоптера | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_151_АКІК_2023_Столенець_В.О.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 891.29 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.