Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62087
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтоленець, Валерій Олександрович-
dc.date.accessioned2024-01-22T13:03:01Z-
dc.date.available2024-01-22T13:03:01Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationСтоленець В. О. Автоматизоване проектування системи сумісного управління гелікоптера. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62087-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Філяшкін Микола Кириловичuk_UA
dc.description.abstractПроектування пілотажно-навігаційного обладнання є складним завданням, яке є невід'ємною частиною загальної проблеми проектування літальних апаратів. Через складність таких об'єктів проектування та неможливість математичного опису багатьох їхніх функціональних процесів, наразі не існує єдиного формалізованого методу синтезу. Тому в процесі синтезу використовується комбінація неформалізованих методів і методів, які вирішують кілька окремих формалізованих завдань і порівнюють конкуруючі варіанти. При виборі навігаційної системи враховується ряд технічних, економічних і технологічних вимог, а також рівень розвитку факторної бази і виробництва і накопичений досвід експлуатації існуючих навігаційних систем. При проектуванні навігаційної системи вертольота, яка є складовою частиною ПНК, необхідно враховувати той факт, що теорія управління за останні 30 років отримала значний розвиток, комп'ютери стають незамінним інструментом для проектувальників систем управління, необхідна автоматизація процесу аналізу і синтезу навігаційної системи. Цей факт необхідно враховувати. У зв'язку з цим Всесвітня федерація автоматичного управління закликала до прискореного розвитку САПР. При побудові САПР використовуються додаткові моделі, такі як типові математичні моделі керованого вертольота, моделі основних атмосферних збурень, моделі рельєфу місцевості тощо, які формують бібліотеку типових математичних моделей в загальній базі даних САПР. Ці моделі є основою для проектування конкретних контурів управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectгелікоптерuk_UA
dc.subjectпілотажно-навігаційний комплексuk_UA
dc.subjectзакон управлінняuk_UA
dc.subjectперехресні зв’язкиuk_UA
dc.subjectконтур управлінняuk_UA
dc.subjectцифрове математичне моделюванняuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.titleАвтоматизоване проектування системи сумісного управління гелікоптераuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_151_АКІК_2023_Столенець_В.О.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою891.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.