Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузика, Віталій-
dc.contributor.authorMuzyka, Vitalii-
dc.date.accessioned2024-01-11T13:21:34Z-
dc.date.available2024-01-11T13:21:34Z-
dc.date.issued2023-04-05-
dc.identifier.citationМузика В.В. Удосконалення організації збутової діяльності авіаційних підприємств // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – С. 66-67.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61933-
dc.description1. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою/ Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. - : навч.посіб. Київ. Центр учбової літератури, 2019. 240 с.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасних умовах ведення підприємницької діяльності, щоб ефективно функціонувати та вирішувати різний спектр завдань виробничо-господарського та організаційно-економічного спрямування, суб'єкту ринку недостатньо приділяти увагу лише виробничим планам, дуже суттєвим є питання про якісну організацію процесу товароруху та визначення цільового ринку збуту. Ефективно організована збутова діяльність, яка включає основні форми, методи, принципи та інструменти доведення готової продукції до кінцевого споживача, є найважливішою умовою сталого та збалансованого розвитку будь-якого господарюючого суб'єкта.uk_UA
dc.description.abstractIn modern business conditions, in order to effectively function and solve a wide range of production-economic and organizational-economic tasks, it is not enough for a market subject to pay attention only to production plans, the issue of quality organization of the goods movement process and definition of the target sales market is very important. Effectively organized sales activity, which includes the main forms, methods, principles and tools of bringing finished products to the final consumer, is the most important condition for the sustainable and balanced development of any business entity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectорганізація збутової діяльностіuk_UA
dc.subjectsales activityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectorganization of sales activityuk_UA
dc.titleУдосконалення організації збутової діяльності авіаційних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeImproving the organization of sales activities of aviation enterprisesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.1uk_UA
Appears in Collections:Політ. Логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ФТМЛ 03.04.23-66-67.pdfМузика630.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.