Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорчинська, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-01-11T11:52:40Z-
dc.date.available2024-01-11T11:52:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКорчинська В.М. Комунікаційні технології у формуванні іміджу держави (на прикладі України). - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» освітньо-професійної програми "Міжнародна інформація". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 68сuk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61908-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Науковий керівник: доцент кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій Мороз Андрій Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractІмідж держави це комплекс уявлень про державу та як її сприймають на світовій арені. Імідж держави визначається різними складниками, економічний та політичний розвиток, культурне багатство, соціальні аспекти та інше. Комунікаційні стратегії, які застосує держава, мають важливу роль у створені іміджу держави та здійснюють впливу на місце держави в світі. Утворення позитивного іміджу держави завдяки соціальним комунікаціям стає все більш важливим на міжнародній арені. Соціальні комунікації дають можливість державам утворити позитивний імідж і цим просувати імідж держави на міжнародній арені. Сучасні засоби масової комунікації дають можливість державам підтримувати звʼязок зі світом, поширювати досягнення та показувати сильні сторони держави на світовій арені. Інформаційні технології у сучасному світі набувають все більш важливого значення та допомагають світовій спільноті бути більш відкритими та взаємоповʼязаними між собою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectімідж державиuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk_UA
dc.subjectміжнародні відносиниuk_UA
dc.subjectцифрова дипломатіяuk_UA
dc.subjectміжнародні подіїuk_UA
dc.subjectглобальна аудиторіяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleКомунікаційні технології у формуванні іміджу держави (на прикладі України)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.