Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нікітін, Володимир Вікторович | - |
dc.contributor.author | Гусар, Ольга Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Nikitin, Volodymyr | - |
dc.contributor.author | Husar, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-23T13:21:57Z | - |
dc.date.available | 2023-11-23T13:21:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Нікітін В.В., Гусар О.А. Застосування законодавства про запобігання і протидію корупції в умовах дії правового режиму воєнного стану на осіб, пов’язаних із національними публічними діячами // Юридичний науковий електронний журнал. - ЗНУ, 2023. - Вип. №9. - стр. 454-456. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61474 | - |
dc.description | 1. Un convention against corruption becoming global standard for strong anti-corruption regime 20/4/2005. United Nations official. 2005. https://press.un.org/en/2005/soccp327.doc.htm 2. Trepak, V. M. (2015). Osoblivosti defeniciyi ponittya «corrupciya». In: Naukoviy visnik NAVS, № 4 (97), 181‒196. 3. Chehlenko, O. V. (2017) Zapobihannya ta protidiya corrupciyi: bibliografichnii pokajchik / [uklad. O. V. Chehlenko, N. A. Kosenkova, I. A. Hodja]; za red. S. S. Chernyavskoho. Kyiv: Nac. acad. vnutr. Sprav. 4. Мельник М.І. Корупція: сутність, поняття, заходи протидії: монографія. Київ: Атіка, 2001. 304 с. 5. Д.В. Кравченко. Концепція адміністративно-правового забезпечення протидії корупції в Україні. Кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» Спеціальності 081 Право. Міністерство освіти і науки України. Херсонський державний університет Херсон. 2020, C.85. 6. Мельник М.І. Корупція: сутність, поняття, заходи протидії: монографія. Київ: Атіка, 2001. 304 с. 7. Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо розширення переліку осіб, на яких поширюється дія цього Закону 10050 від 14.09.2023 https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/42784 8. Пояснювальна записка до проекту Закону України про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо розширення переліку осіб, на яких поширюється дія цього Закону 10050 від 14.09.2023 https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/pubFile/1983986 9. Фінмоніторинг PEP. Кого вважати PEP та яким має бути підхід банків до їхніх операцій? 18.08.2020 Національний банк України https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-finmonitoring-pep-kogo-vvajati-pep-ta-yakim-maye-buti-pidhid-bankiv-do-yihnih-operatsiy 10. Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2020, № 25, ст.171) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text | uk_UA |
dc.description.abstract | У публікації акцентується увага на негативних наслідках корупції для держави, яка призводить до зниження ефективності управління та порушення суспільного порядку, особливо в умовах військового конфлікту. Запобігання корупції має відбуватися відповідно до закону та принципу верховенства права. Проаналізовані зміни та доповнення до законодавства України, які спрямовані на утвердження відповідальності за корупцію під час воєнного стану. Ці зміни вбачаються як виправдані кроки, що спрямовані на уникнення незаконного впливу осіб, які формально не наділені публічно-владними функціями (але мають тісні ділові зв’язки із національними публічними діячами) на невизначену кількість суб’єктів правових відносин. В Україні під час воєнного стану продовжується вжиття заходів із запобігання і протидії корупції. Відповідні заходи потребують належного законодавчого забезпечення (комплекс нормативно-правових приписів, що регулюють механізми запобігання корупції, а також відповідальність за вчинення корупційних порушень), забезпечення належної координації формування та реалізації антикорупційної політики, вжиття відповідних попереджувальних заходів, а також її протидії в умовах воєнного стану. Виконання цих заходів потребує належного законодавчого підґрунтя, а також належної координації впровадження антикорупційної політики та прийняття відповідних профілактичних заходів. При цьому, система інституцій повинна відповідати міжнародним стандартам, включаючи акти ООН та Ради Європи, а також рекомендаціям міжнародних організацій, (зокрема, ФАТФ та ОЕСР), а також враховувати особливості національної правової системи | uk_UA |
dc.description.abstract | He publication focuses on the negative consequences of corruption for the state, which leads to a decrease in the efficiency of governance and disruption of public order, especially in the context of a military conflict. Corruption should be prevented in accordance with the law and the rule of law. The article analyzes the amendments and additions to Ukrainian legislation aimed at establishing liability for corruption during martial law. These changes are seen as justified steps aimed at avoiding unlawful influence of persons who are not formally vested with public authority functions (but have close business ties with national public figures) on an indefinite number of subjects of legal relations. Ukraine continues to take measures to prevent and combat corruption during martial law. These measures require proper legislative support (a set of regulations governing the mechanisms for preventing corruption, as well as liability for corruption violations), ensuring proper coordination of the formation and implementation of anti-corruption policy, taking appropriate preventive measures, and countering corruption under martial law. The implementation of these measures requires a proper legislative framework, as well as proper coordination of anti-corruption policy implementation and the adoption of appropriate preventive measures. At the same time, the system of institutions must comply with international standards, including UN and Council of Europe acts, as well as recommendations of international organizations (in particular, FATF and OECD), and take into account the peculiarities of the national legal system. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Запорізький національний університет | uk_UA |
dc.subject | запобігання корупці | uk_UA |
dc.subject | корупційне правопорушення | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | національні публічні діячі | uk_UA |
dc.subject | prevention of corruption | uk_UA |
dc.subject | corruption offense | uk_UA |
dc.subject | martial law | uk_UA |
dc.subject | national public figures | uk_UA |
dc.title | Застосування законодавства про запобігання і протидію корупції в умовах дії правового режиму воєнного стану на осіб, пов’язаних із національними публічними діячами | uk_UA |
dc.title.alternative | Application of legislation on preventing and combating corruption under martial law to persons related to national public figures | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 343.98 | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи науково-педагогічних працівників, докторантів та аспірантів кафедри конституційного і адміністративного права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гусар О.А._454-456.pdf | стаття | 367.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.