Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФендьо, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorFendyo, Olena Mykolayivna-
dc.date.accessioned2023-11-01T08:53:01Z-
dc.date.available2023-11-01T08:53:01Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.identifier.citationФендьо О.М. Soft skills: формування та розвиток гнучких метанавичок фахівців сфери // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. - К.: НАУ, 2021. - 1(2). - С. 816-824.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61368-
dc.description1. Новаченко Т.В. Самоорганізація діяльності державного службовця: вітчизняний та європейський досвід: навч.-метод. матеріали. Уклад. Н. В. Ясько. Київ: НАДУ, 2013. 96 с. 2. Ляшенко О.І. Тестові технології оцінювання ключових і предметних компетентностей учнів основної і старшої школи, О.І. Ляшенко, Ю.О. Жук, Ред. Київ, Україна, 2014. 3. Про затвердження Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад. Постанова Кабінету Міністрів України від 06.02.2019. № 106. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/106-2019-%D0%BFuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні вимоги, які ставляться сучасним ринком праці до рівня компетентності фахівців сфери управління, а також проаналізовано сутність і зміст понять професіоналізм, компетентність, професійна компетентність, «soft skills», «hard skills», на основі чого систематизовано перелік основних компонентів так званих «жорстких» і «м’яких» навичок, визначено способи їх формування під час підготовки здобувачів вищої освіти у галузі управління та адміністрування.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the main requirements of the modern labor market to the level of competence of management professionals, as well as analyzes the essence and content of professionalism, competence, professional competence, «soft skills», «hard skills», based on which the list of key components «hard» and «soft» skills, identified ways to develop them during the training of higher education in the field of management and administration.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjecthard skillsuk_UA
dc.subjectпрофесійна компенетністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleSoft skills: формування та розвиток гнучких метанавичок фахівців сфери управлінняuk_UA
dc.title.alternativeSoft skills:formation and development of flexible meta-skills of management specialistsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc378uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2786-5487.1.16672-
Appears in Collections:Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soft skills метанавичок_Фендьо О.М..pdf238.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.