Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстроумов, Іван Вікторович-
dc.contributor.authorOstroumov, Ivan Victorovich-
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorKuzmenko, Natalia Serhiivna-
dc.date.accessioned2023-08-22T11:00:08Z-
dc.date.available2023-08-22T11:00:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАвіоніка (Обладнання повітряних кораблів): лабораторний практикум/ уклад.: І. В. Остроумов, М. Ю Заліський, Н. С.Кузьменко. – К. : НАУ, 2021. – 56 с.uk_UA
dc.identifier.otherH 153-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60686-
dc.descriptionМістить теоретичні відомості та методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт із дисципліни «Навігація заснована на характеристиках». Для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 272 «Авіаційний транспорт».Contains theoretical information and methodological recommendations for performing laboratory work in the discipline "Performance-Based Navigation". For students of higher education "Bachelor" in the specialty 272 "Aviation transport".uk_UA
dc.description.abstractНавігація виконує важливе завдання повітряного транспорту. Навігаційні засоби та системи скеровані на забезпечення вчасного та точного переміщення літального апарату від однієї точки повітряного простору до іншої. Сучасну аеронавігаційну систему складно уявити без методів зональної навігації. Постійно зростаюча інтенсивність повітряного руху зумовила поступовий перехід починаючи з 80-х років від методів класичної навігації літального апарату до зональної (RNAV – Aerea Navigation). Навігація класично грунтувалася на використанні далекомірних (DME) та кутомірних радіомаяків (NDB та VOR), розміщених у зонах проходження повітряних шляхів. Радіонавігаційні засоби розміщувались у ключових точках маршруту для позначення лінії шляху.uk_UA
dc.description.abstractNavigation performs an important task of air transport. Navigational means and systems are aimed at ensuring the timely and accurate movement of aircraft from one point in the airspace to another. It is difficult to imagine a modern air navigation system without zonal navigation methods. The ever-increasing intensity of air traffic led to a gradual transition starting from the 80s from the methods of classical aircraft navigation to zonal navigation (RNAV - Aerea Navigation). Navigation was classically based on the use of distance-measuring (DME) and angle-measuring radio beacons (NDB and VOR) located in the passage zones of airways. Radio navigation aids were placed at key points of the route to mark the line of the path.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнавігаціяuk_UA
dc.subjectцивільна авіаціяuk_UA
dc.subjectнавігацйні системиuk_UA
dc.subjectточністьuk_UA
dc.subjectnavigationuk_UA
dc.subjectPBNuk_UA
dc.subjectcivil aviationuk_UA
dc.subjectperformance based navigationuk_UA
dc.titleЛабораторний практикум “Навігація заснована на характеристиках”uk_UA
dc.title.alternativeTextbook “Performance-Based Navigation”uk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbcH 153uk_UA
dc.subject.udc629.7.052(076.5)uk_UA
Appears in Collections:Підручники та посібники кафедри аеронавігаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
178-2.pdfЛабораторний практикум341.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.