Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60564
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надоліна, Яна Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Nadolina, Yana Vitalyivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-26T06:27:19Z | - |
dc.date.available | 2023-07-26T06:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2023-07-17 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/submit?resume=76963 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60564 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 052 «Політологія», освітньо-професійна програма «Політологія». Керівник дипломної роботи: : кандидат філософських наук, доцент кафедри соціології та політології Гладких Валентин Валерійович | uk_UA |
dc.description.abstract | На нинішній стадії геополітичних трансформацій Європи помітно зростає увага політиків та учених до тих соціально-політичних процесів, що наразі відбуваються на Близькому Сході, у Центральній Азії та у Африці. У цьому контексті іслам виступає одним з найважливіших духовних факторів XXI ст. Одним з найвпливовіших чинників змін у Євразії, після розпаду СРСР та появи незалежних держав, стала Центральна Азія. Вплив близькосхідного регіону, як і африканського, відчутно збільшився, зокрема через економічні, релігійні і геополітичні фактори. Потужною альтернативою глобалізованого проєкту Заходу став, у своїй політичній іпостасі, іслам, як одна з найпоширеніших релігій Сходу. Близькосхідні, центральноазійські та африканські країни поступово стають щодалі впливовішими геополітичними суб'єктами на світовій арені та дедалі сильніше впливають на хід порядку денного у Європі, стаючи у ряд до найбільших міжнародних гравців, а саме: США, ЄС, росією та Китаєм. Місцем дифузії та зіткнення світоглядів найвпливовіших світових культур: християнської, ісламської, іудаїстської, конфуціанської, буддиської, тощо, стають місцеві держави. Це ті місця, контроль над котрими, дає змогу керувати транзитом стратегічної сировини глобального значення, але не лише це, а й – насамперед те, що вони є, так би мовити, перетином цивілізацій, ідеологічне домінування над котрим дає країнам можливість творити порядок денний світового ладу. | uk_UA |
dc.description.abstract | At the current stage of geopolitical transformations in Europe, the attention of politicians and scientists to those socio-political processes currently taking place in the Middle East, Central Asia, and Africa is noticeably increasing. In this context, Islam is one of the most important spiritual factors of the XXI century. Central Asia became one of the most influential factors of changes in Eurasia after the collapse of the USSR and the emergence of independent states. The influence of the Middle Eastern region, as well as the African region, has significantly increased, in particular due to economic, religious and geopolitical factors. Islam, as one of the most widespread religions of the East, became a powerful alternative to the globalized project of the West in its political guise. Middle Eastern, Central Asian and African countries are gradually becoming more and more influential geopolitical actors on the world stage and are increasingly influencing the course of the agenda in Europe, joining the ranks of the largest international players, namely: the USA, the EU, Russia and China. Local states become the place of diffusion and collision of worldviews of the most influential world cultures: Christian, Islamic, Jewish, Confucian, Buddhist, etc. These are the places, the control over which makes it possible to manage the transit of strategic raw materials of global importance, but not only that, but also, first of all, the fact that they are, so to speak, the intersection of civilizations, the ideological dominance over which gives countries the opportunity to create the agenda of the world order | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | ісламізм | uk_UA |
dc.subject | популізм | uk_UA |
dc.subject | радикалізм | uk_UA |
dc.subject | європа | uk_UA |
dc.subject | мусульманство | uk_UA |
dc.subject | тероризм | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | islamism | uk_UA |
dc.subject | graduate work | uk_UA |
dc.subject | Islam | uk_UA |
dc.subject | terrorism | uk_UA |
dc.subject | populism | uk_UA |
dc.subject | radicalism | uk_UA |
dc.subject | europe | uk_UA |
dc.title | Правий популізм як реакція на ісламізацію Європи | uk_UA |
dc.title.alternative | Right-wing populism as a reaction to the Islamization of Europe | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
052 Політологія_Надоліна Я.В..pdf | 559.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools