Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60506
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, Микола Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T08:41:05Z | - |
dc.date.available | 2023-07-19T08:41:05Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60506 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проблема з підтримання чистоти гідросистем та збереження параметрів гідрорідин у них не втрачає своєї актуальності і сьогодні, адже, як показує практика, значна кількість авіаційних подій пов'язана з відмовою гідравлічної системи літака. Одним із найголовніших напрямків є підвищення надійності агрегатів та вузлів повітряних суден (ПС), вдосконалення наявних та розробка нових методів діагностування їх технічного стану. Відомо, що найважливішими діагностичними ознаками для визначення технічного стану вузлів і агрегатів гідравлічної системи виступають параметри робочої рідини. До основних функцій якої належить: змащування поверхонь тертя, відвід з них продуктів (часток) зношування, і також пониження робочої температури поверхонь до потрібних значень. До основних параметрів робочої рідини гідравлічної системи є ступінь її забруднення, температура, в'язкість, тиск, витрата. Щодо найбільшого впливу на працездатність гідроагрегатів, найважливішим параметром є рівень забруднення. З вітчизняного та зарубіжного досвіду, підвищена забрудненість робочої рідини є у 70-90% випадків причиною відмов агрегатів гідросистем. Окрім того, забрудненість гідрорідини призводить до зниження довговічності агрегатів у декілька разів. Зміна характеристик агрегатів гідросистеми або робочої рідини призводить до повної або часткової відмови самої гідросистеми. Так, при надмірному забрудненні гідравлічної рідини підвищується ризик виходу з ладу фільтруючих елементів гідросистеми, що у свою чергу може призвести до прориву самого фільтра та подальшого забруднення гідросистеми. Це не призведе до миттєвої та повної | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | ремонт | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | гідравлічна система | uk_UA |
dc.subject | чистота | uk_UA |
dc.title | Забезпечення чистоти гідравлічних систем далекомагістральних пасажирських літаків в процесі експлуатації та ремонту | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КВАЛІФІКАЦІЙНА_РОБОТА_М_М_КОВАЛЬЧУК_ТО_203М_original_14072023_083317.pdf | Кваліфікаційна робота | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.