Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2023-07-19T08:41:05Z-
dc.date.available2023-07-19T08:41:05Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60506-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractПроблема з підтримання чистоти гідросистем та збереження параметрів гідрорідин у них не втрачає своєї актуальності і сьогодні, адже, як показує практика, значна кількість авіаційних подій пов'язана з відмовою гідравлічної системи літака. Одним із найголовніших напрямків є підвищення надійності агрегатів та вузлів повітряних суден (ПС), вдосконалення наявних та розробка нових методів діагностування їх технічного стану. Відомо, що найважливішими діагностичними ознаками для визначення технічного стану вузлів і агрегатів гідравлічної системи виступають параметри робочої рідини. До основних функцій якої належить: змащування поверхонь тертя, відвід з них продуктів (часток) зношування, і також пониження робочої температури поверхонь до потрібних значень. До основних параметрів робочої рідини гідравлічної системи є ступінь її забруднення, температура, в'язкість, тиск, витрата. Щодо найбільшого впливу на працездатність гідроагрегатів, найважливішим параметром є рівень забруднення. З вітчизняного та зарубіжного досвіду, підвищена забрудненість робочої рідини є у 70-90% випадків причиною відмов агрегатів гідросистем. Окрім того, забрудненість гідрорідини призводить до зниження довговічності агрегатів у декілька разів. Зміна характеристик агрегатів гідросистеми або робочої рідини призводить до повної або часткової відмови самої гідросистеми. Так, при надмірному забрудненні гідравлічної рідини підвищується ризик виходу з ладу фільтруючих елементів гідросистеми, що у свою чергу може призвести до прориву самого фільтра та подальшого забруднення гідросистеми. Це не призведе до миттєвої та повноїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectгідравлічна системаuk_UA
dc.subjectчистотаuk_UA
dc.titleЗабезпечення чистоти гідравлічних систем далекомагістральних пасажирських літаків в процесі експлуатації та ремонтуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КВАЛІФІКАЦІЙНА_РОБОТА_М_М_КОВАЛЬЧУК_ТО_203М_original_14072023_083317.pdfКваліфікаційна робота1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.