Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60505
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тесля, Анна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T08:40:19Z | - |
dc.date.available | 2023-07-19T08:40:19Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60505 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Ризики – невід’ємна частина будь-якої компанії. Не всі типи ризику можуть бути виявлені. Уникнення ризику вимагає від авіакомпанії раціонального прийняття рішень. Однією з основних задач авіакомпаній є мінімізація ризиків. Авіаційна галузь як в Україні так і у світі відіграє важливу роль, її значення в світовій економіці постійно зростає. Цьому сприяє як технологічний розвиток і новітні розробки, так і глобалізація. Але разом з цим збільшується кількість ризиків, вони стають дедалі складнішими і різноманітнішими. На сьогоднішній день цивільна авіація у світі перебуває у кризовому становищі. Українська авіація не є виключенням. Призупинення регулярного авіасполучення 17 березня 2020 року, закриття державних кордонів та інші заходи, які вживають у багатьох країнах задля боротьби з поширенням коронавірусу, спричинили катастрофічне зменшення обсягів повітряного руху. Від цієї ситуації потерпають усі учасники авіаційного ринку. Доходи авіації через пандемію у 2020 упали удвічі порівняно з 2019 роком, або до 419 млрд доларів [1]. У деяких ситуаціях це зовсім закінчилося банкрутством [2]: 1) Air Італія. Air Italy припинила свою діяльність 11 лютого 2020 року. Таким чином вона стала однією з перших авіакомпаній у світі, що пішли з ринку на самому початку боротьби з коронавірусом. Air Italy - наступний після Alitalia перевізник за величиною з базовим аеропортом у Римі. Після публічної заяви про проблеми Air Italy поступово скоротила маршрутну мережу та графік вильотів. Останній рейс вирушив 16 квітня 2020 року. 2) Flybe. Flybe — одна з найвизначніших компаній, що збанкрутували внаслідок епідемії. Ще б пак: на її частку в період розквіту припадало більше половини всіх внутрішніх рейсів у Великій Британії. Авіакомпанія зазнавала фінансових труднощів ще до пандемії COVID-19, а вірус виявився для неї останньою краплею. 5 березня 2020 року Flybe подала заяву про захист від банкрутства. Проте, схоже, не все втрачено, оскільки перевізник планує відновити свою діяльність уже 2021 року, щоправда, під новим керівництвом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | повітряне судно | uk_UA |
dc.subject | ризики | uk_UA |
dc.subject | підтримання льотної придатності | uk_UA |
dc.title | Методологія управління ризиками в системах підтримання льотної придатності експлуатанта ПС в умовах COVID-19 | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КВАЛІФІКАЦІЙНА_РОБОТА_ТЕСЛЯ_original_14072023_083313.pdf | Кваліфікаційна робота | 3.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.