Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіхтяренко, Анна Сергіївна-
dc.contributor.authorDikhtiarenko, Anna Serhiivna-
dc.date.accessioned2023-07-04T12:15:46Z-
dc.date.available2023-07-04T12:15:46Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.identifier.citationДіхтяренко А. С. Аеропорт як соціокультурний простір міста: соціологічний аналіз. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності "Соціологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60383-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "Бакалавр", галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 "Соціологія" освітньо-професійна програма "Соціологічна експертиза соціально-політичних процесів". Керівник дипломної роботи: доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри соціології та політології Хомерікі Олена Андріївнаuk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день, аеропорт являється одним з найпопулярніших складових транспортної інфраструктури, та багатофункційним комплексом надання авіаційних, логістичних та комерційних послуг для забезпечення комфорту пасажирам. Американським авіаційним експертом Джоном Касардом було використано та розширено поняття Ніколаса Десантіс як аеротрополіс, що означає місто, яке розташоване навколо аеропорту і являє собою всю інфраструктуру та економіку. Радіус охоплення аеротрополісу включає в себе транспорт, промисловість, готелі, бізнес, офіси, науково-дослідні та освітні центри. Зона вільної торгівлі також включена до схеми аеротрополісу, оскільки являється диференційованою правовою та економічною основою для створення аетрополісу та сприяє стимулюванню його розвитку шляхом запрошення підприємств, які шукають можливість арбітражу на додаток до інфраструктурних переваг. Але з початком війни 24 лютого 2022 року діяльність аеропортів в Україні припинилася, оскільки країна закрила свій повітряний простір. І станом на липень 2022 року, Кабінет Міністрів України повідомив, що 12 із 19 цивільних аеропортів зазнали пошкоджень, включаючи аеропорти, які нещодавно оновили інфраструктуру, такі як у Дніпрі та в Одесі. Та основні завдання для реконструкції та подальшого розвитку інфраструктури аеропортів України являються модернізація регіональних аеропортів та приведення їх технічного стану у відповідність до чинних стандартів і рекомендацій ICAO з метою обслуговування найпоширеніших типів повітряних суден, встановлення пріоритетів відповідно до визначених критеріїв проектів реконструкції та/або будівництва аеропорту та забезпечення фінансування реконструкції мережі аеропортів України на основі аудиту втрат транспортної інфраструктури.Today, the airport is one of the most popular components of the transport infrastructure, and a multifunctional complex providing aviation, logistics and commercial services to ensure passenger comfort. The American aviation expert John Cassard used and expanded the concept of Nicholas Desantis as an aerotropolis, which means a city that is located around an airport and represents the entire infrastructure and economy. The coverage radius of the aerotropolis includes transport, industry, hotels, business, offices, research and educational centers. A free trade zone is also included in the aerotropolis scheme as it provides a differentiated legal and economic basis for the creation of an aeropolis and helps stimulate its development by inviting businesses seeking arbitrage opportunities in addition to infrastructural benefits. But with the start of the war on February 24, 2022, the operations of airports in Ukraine ceased, as the country closed its airspace. And as of July 2022, the Cabinet of Ministers of Ukraine reported that 12 out of 19 civilian airports had sustained damage, including airports that had recently upgraded infrastructure, such as those in Dnipro and Odesa. And the main tasks for the reconstruction and further development of the infrastructure of the airports of Ukraine are the modernization of regional airports and bringing their technical condition in line with the current ICAO standards and recommendations for the purpose of servicing the most common types of aircraft, establishing priorities in accordance with the defined criteria of airport reconstruction and/or construction projects and providing financing for the reconstruction of the airport network of Ukraine based on the audit of transport infrastructure losses.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectтерміналuk_UA
dc.subjectсоціокультурний простірuk_UA
dc.subjectобраз містаuk_UA
dc.subjectаеротрополісuk_UA
dc.subjectairportuk_UA
dc.subjectterminaluk_UA
dc.subjectsocio-cultural spaceuk_UA
dc.subjectimage of the cityuk_UA
dc.subjectaerotropolisuk_UA
dc.subjectдипломна робота-
dc.titleАеропорт як соціокультурний простір міста: соціологічний аналізuk_UA
dc.title.alternativeThe airport as a socio-cultural space of the city: a sociological analysisuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.Діхтяренко Анна Сергіївна.pdfдипломна робота1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора