Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьменко, Артем Дмитрович-
dc.date.accessioned2023-07-04T11:31:31Z-
dc.date.available2023-07-04T11:31:31Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.identifier.citationКузьменко А.Д. Модель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60340-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат педагогічних наук, Юрій Сінько.uk_UA
dc.description.abstractТривимірна графіка це дуже обширна галузь яка активно використовується в різних галузях науки і техніки, медецини, сфері розваг та освіти, реклами, дизайну та в архітектурі. В наш час тривимірне моделювання активно використовується в сфері розваг особливо при створенні відеоігор, а тому існує безліч способів та програм для їх створення і не завжди певний спосіб або ж програма кращі за інші. Оскільки до різних моделей можуть бути різні запити. Саме тому в наш час ціняться спеціалісти що можуть створювати тривимірні моделю за любими критеріями та потребами. Спеціалісти які створюють тривимірні моделі називаються 3D−художниками тому що при створенні моделі не малу роль грає фантазія знання того як певний предмет буде виглядати та поводити себе в реальному світі будь то модель чогось реального або видуманого. Особливу роль в тривимірному моделюванні також відіграє програмне забезпечення яке будуть використовувати при створенні моделі але також варто відмітити що в професійній роботі рідко коли модель створюється цілком в одній програмі а тому для своєї кваліфікаційної роботи я використовував комплекс програм кожна з яких відповідає сучасним запитам в індустрії. Актуальність теми кваліфікаційної роботи «Модель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4» базується на тому, що зaвдяки нoвітнім технoлoгіям 3D-моделювання і відповідно зростанню попиту на створення ігрових ассетів а тому багато людей бажають працювати в даній сфері і як і вбільшості інших сфер тебе оцінюють за твоєю роботою. І якщо взяти тему моєї роботи, то я вибрав модель яка максимально чітко покаже мої навички в моделюванні, оптимізації моделі та створенні текстур. Також при створенні боло використано комплекс програм знання кожної з яких високо цінится в 3D – індустрії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectрендерингuk_UA
dc.subjectтекстуруванняuk_UA
dc.subjectтривимірна модельuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.titleМодель 3D-візуалізації вогнемета для ігрового застосунку Fallout4.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Кузьменко А.Д..pdfДипломна робота бакалавра1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.