Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасов, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2023-07-04T11:18:45Z-
dc.date.available2023-07-04T11:18:45Z-
dc.date.issued2023-06-26-
dc.identifier.citationТарасов О.О. Ігровий застосунок на платформі Unity. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, “«Інформаційні технології проектування»”.- Київ, 2023. – 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60318-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Володимир Дрововозов.uk_UA
dc.description.abstractРозробка ігрових застосунків є актуальною та популярною темою в інформаційних технологіях, особливо в контексті зростання ігрової індустрії та збільшення популярності ігрових платформ. Unity є однією з найбільш використовуваних ігрових платформ, яка надає розробникам можливість створення високоякісних та багатофункціональних ігор для різних платформ, таких як комп'ютери, мобільні пристрої та ігрові консолі. Дослідження та розробка ігрових застосунків на Unity можуть мати значний вплив на індустрію, забезпечуючи інноваційні та цікаві геймплейні можливості для гравців. Крім того, розробка ігор на Unity є цікавою та захоплюючою творчою діяльністю для розробників, які можуть втілювати свої ідеї та задуми в реальність. У даній кваліфікаційній роботі буде досліджено процес розробки ігрового застосунку на платформі Unity. Дослідження включатиме аналіз можливостей та особливостей роботи з Unity та практичну реалізацію ігрового застосунку на основі отриманих знань та навичок. Для досягнення поставленої мети будуть використані різні методи дослідження, включаючи аналіз літературних джерел, дослідження досвіду розробки ігор на Unity та проведення експериментів. В рамках дослідження будуть вивчені такі аспекти, як основні принципи роботи з Unity, можливості розробки різноманітних елементів гри, використання різних засобів для створення графіки та звукового супроводу, оптимізація продуктивності та інше. Згідно з отриманими даними кваліфікаційна робота має на меті дослідження процесу розробки ігрового застосунку на платформі Unity, використовуючи різні методи дослідження та практичну реалізацію проекту. Результатом індивідуального завдання буде розроблений ігровий застосунок, який демонструватиме набуті знання та навички, а також вкладе свій внесок у розвиток індустрії ігор.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectігровий застосунокuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectдвижокuk_UA
dc.subjectсередовище розробкиuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectрозвиток індустрії ігор.uk_UA
dc.titleІгровий застосунок на платформі Unity.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКНТ_2023_122_ІТП_Тарасов О.О..pdfДипломна робота бакалавра2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.