Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKarpovich, Illya-
dc.contributor.authorКарпович, Ілля Олегович-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:21:04Z-
dc.date.available2023-06-30T12:21:04Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationKarpovich I. Preliminary design of long range passenger aircraft with capacity up to 380 passengers. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 50 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60176-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis qualification paper is dedicated to the design of a long-range passenger aircraft with a seating capacity of up to 380 persons is the primary goal of this qualifying work. In the present investigation, engineering calculations were applied for identifying the meant aircraft's fundamental geometry and layout measures as well as the comparative examination of prototype aircraft to determine which design parameters were the most suitable and rational. A brand-new system for loading passenger luggage is presented by the special part. The purpose of the work is to make managing luggage easier for employees, speed up loading and unloading, and improve productivity in the baggage area. The work's results were made obtainable for use in the aviation industry and in specific aviation education programs.uk_UA
dc.description.abstractЦя кваліфікаційна робота присвячена розробці далекомагістрального пасажирського літака з максимальною вмістимістю 380 осіб. У цьому дослідженні було використано метод порівняльного аналізу прототипів літаків для вибору найнеобхідніших та обґрунтованих параметрів проектування літака. Крім того, були використані інженерні розрахунки для отримання основних геометричних та компонувальних характеристик проектуваного літака. У спеціальній частині цієї роботи презентовано новий механізм для навантаження пасажирського багажу, який має велике значення у зменшенні трудових навантажень на працівників, скороченні часу, необхідного для завантаження та розвантаження, а також підвищенні ефективності роботи у відділенні багажу. Практичне значення цієї кваліфікаційної роботи проявляється у поліпшенні продуктивності та швидкості роботи у відділенні багажу на довгих перельотах. Результати, які були представлені, можуть бути застосовані в навчальному процесі на спеціальностях, пов'язаних з авіацією, а також у авіаційній індустрії.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectloading deviceuk_UA
dc.subjectroller conveyoruk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectаванпроєкт літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectмеханізм завантаженняuk_UA
dc.subjectроликовий конвеєєрuk_UA
dc.titlePreliminary design of long range passenger aircraft with capacity up to 380 passengersuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект далекомагістрльного пасажирського літака місткістю до 380 пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_KarpovichIO.pdfBachelor Thesis824.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.