Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNishchenko, Dmytrii-
dc.contributor.authorНіщенко, Дмитрій Петрович-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:16:18Z-
dc.date.available2023-06-30T12:16:18Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationNishchenko D. Preliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 156 Passenger Capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 61 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60162-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівнаuk_UA
dc.description.abstractThe bachelor degree thesis presents a preliminary design of a mid-range aircraft that can transport 156 passengers and accommodate their luggage in personal overhead bins. The design methodology relies on the analysis of prototypes, advanced technical solutions and engineering calculations to obtain the technical specifications of the aircraft. A special part of the thesis focuses on the concept of a personal space for hand luggage. The work aims to increase the efficiency and comfort of passengers by offering a personal space for luggage with a separate payment option. The practical results of the work include the improvement of passenger comfort and transportation efficiency. The work can be applied in the aviation industry and in the education of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractПредставлена кваліфікаційна робота присвячена проектуванню середньомагістрального пасажирського літака для перевезення 156 осіб з можливістю перевезення ручної поклажі в персональному місці, розміщеному на поличці над головою пасажирів. В роботі застосовано метод порівняльного аналізу літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих параметрів проектованого літака, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних геометричних та компонувальних параметрів проектованого літака, визначення основних технічних рішень. В спеціальній частині необхідно розробити концепцію персонального місця для ручної поклажі. Актуальність роботи полягає у підвищенні ефективності та комфорту пасажирів, а саме спроектоване персональне місце для ручної поклажі забезпечить максимальний об’єм для індивідуального багажу, персональне місце для зберігання речей. Практичне значення дипломної роботи полягає в підвищенні комфорту та ефективності пасажирських перевезень. Представлені результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectprelimininary design of the aircraftuk_UA
dc.subjectpassenger cabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity positionuk_UA
dc.subjectstorage binuk_UA
dc.subjectluggageuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectкомпонування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectполичка для багажуuk_UA
dc.subjectручна поклажаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary Design of a Mid-Range Aircraft with 156 Passenger Capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект середньомагістрального літака пасажиромісткістю 156 чоловікuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_NishchenkoDP.pdfBachelor Thesis3.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.