Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStovbun, Pavlo-
dc.contributor.authorСтовбун, Павло Володимирович-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:40:21Z-
dc.date.available2023-06-30T11:40:21Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationStovbun P. Preliminary design of passenger aircraft with application of composite materials. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 56 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60105-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to preliminary design of a passenger plane for longhaul airlines with the possibility of transporting cargo, which meets international flight standards, safety, economy and reliability standards, as well as analysis of the composite materials use in the skin of the wing torsion-box. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE systems. In special part the numerical modeling and calculation of the strength is used to estimate stress state of the wing skin. Practical value of the work is to reduce the mass and increase the strength of the aircraft wing structure, which improves its flight and technical performances. The materials of the qualification work can be used in the aviation industry and educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена розробці аванпроєкту пасажирського літака для дальньомагістральних авіаліній з можливістю транспортування вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також аналіз застосування композиційних матеріалів в обшивці кесонної частини крила. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, чисельного моделювання і розрахунку на міцність обшивки крила. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає в зменшенні маси та збільшенні міцності конструкції крила літака, що покращує його льотно-технічні характеристики. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectwing skinuk_UA
dc.subjectstrength calculationuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectобшивка крилаuk_UA
dc.subjectрозрахунок на міцністьuk_UA
dc.titlePreliminary design of passenger aircraft with application of composite materialsuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект пасажирського літака із застосуванням композитних матеріалівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_StovbunPV.pdfBachelor Thesis2.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.