Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHahara, Anastasiia-
dc.contributor.authorГагара, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:25:41Z-
dc.date.available2023-06-28T13:25:41Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60057-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: старший викладач ДИЯК Юлія Ігорівнаuk_UA
dc.description.abstractIn today's globalized world, international trade and economic relationships are becoming increasingly important for businesses in all countries. Access to the international market becomes a necessary condition for ensuring competitiveness and further development of enterprises. Choosing the optimal method of entering the international market is a complex task that requires indepth analysis, planning and a strategic approach. As international trade and economic interrelationships become more and more intensive, enterprises must look for ways to expand their activities to foreign markets to ensure their competitive advantage and sustainable development.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному глобалізованому світі міжнародна торгівля та економічні відносини стають все більш важливими для бізнесу в усіх країнах. Вихід на міжнародний ринок стає необхідною умовою забезпечення конкурентоспроможності та подальшого розвитку підприємств. Вибір оптимального способу виходу на міжнародний ринок – складне завдання, яке потребує глибокого аналізу, планування та стратегічного підходу. Оскільки міжнародні торговельні та економічні взаємозв’язки стають все більш інтенсивнішими, підприємства повинні шукати шляхи розширення своєї діяльності на зовнішні ринки, щоб забезпечити свою конкурентну перевагу та сталий розвиток.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectfranchisinguk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectdevelopment prospectsuk_UA
dc.subjectqualification paperuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.titleWays to enter international market for enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeШляхи виходу підприємств на міжнародний ринокuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гагара Кваліфікаційна робота.pdfКваліфікаційна робота486.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.