Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShpak, Artur-
dc.contributor.authorШпак, Артур Петрович-
dc.date.accessioned2023-06-28T11:37:05Z-
dc.date.available2023-06-28T11:37:05Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationShpak A. Innovative safe and rescue system for passenger aircraft. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 73 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59941-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is devoted to the development of a safety system and rescue of a passenger aircraft during an emergency landing that meets international flight standards. The special part describes the development and application of new equipment, namely airbags, which reduce the load when landing on water and land, thereby reducing the probability of its damage and increasing safety during an emergency landing of an aircraft. The research uses the method of comparative analysis of prototype aircraft to select the most reasonable technical solutions, as well as methods of engineering calculations to obtain the main parameters of the designed aircraft. In a special part, the method of using airbags, the analysis and selection of the most technical solutions, as well as the calculation for obtaining the main parameters of the aircraft equipment are applied. The practical significance of the results of the master's work is that the results of the work can be used as a special kit for the modernization of the aircraft, without significant changes in the fuselage design.uk_UA
dc.description.abstractЦя дипломна робота присвячена розробці системи безпеки та порятунку пасажирського літака під час екстреної посадки, що відповідає міжнародним стандартам польотів. В спеціальній частині описано розробку і застосування нового обладнання, а саме подушок безпеки, що зменшує навантаження при посадці на воду та землю, тим самим зменшуючи імовірність його пошкодження та підвищення безпечності при аварійній посадці літака. В дослідженні застосовано метод порівняльного аналізу літаків прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також методи інженерних розрахунків для отримання основних параметрів проектованого літака. В спеціальній частині застосовано метод використання подушок безпеки, аналіз та вибір найбільш технічних рішень, а також розрахунок для отримання основних параметрів обладнання літака. Практичне значення результатів магістерської роботи полягає в тому, що результати роботи можуть бути використані як спеціальний комплект модернізації літака, без суттєвих змін конструкції фюзеляжуuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpassenger aircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectairbaguk_UA
dc.subjectairbag compositionuk_UA
dc.subjectditching on wateruk_UA
dc.subjectemergency landinguk_UA
dc.subjectloading calculationuk_UA
dc.subjectпасажирський літакuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectподушка безпекиuk_UA
dc.subjectкомпонування подушкиuk_UA
dc.subjectпосадка на водуuk_UA
dc.subjectаварійна посадкаuk_UA
dc.subjectрозрахунок навантаженняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleInnovative safe and rescue system for passenger aircraftuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційна система безпеки та порятунку для пасажирських літаківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_ShpakAP.pdfMaster thesis1.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.