Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHao, Jiayu-
dc.contributor.authorXао, Цзяюй-
dc.date.accessioned2023-06-19T08:30:29Z-
dc.date.available2023-06-19T08:30:29Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationHao J. Numerical simulation of laser shock peening of titanium helicopter hub connector. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 72 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59864-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Закієв Вадим Ісламовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is devoted to find an efficient laser shock strengthening method for TB6 titanium alloy helicopter hub material to improve the high cycle fatigue resistance. In the work were perforemed calculation of the optimal peak pressure range of the shock wave in the peening process, simulation of the laser shock peening process with Abaqus. The dynamic explicit and static implicit algorithms are used to analyze the variation law of the residual stress field. The hole wall was strengthened by laser shock peening, and the results were compared with those of the hole circumference. The optimal parameters for laser shock peening of TB6 titanium alloy material are analyzed, which provides a theoretical basis for processing the holes of helicopter hub, and also provides data support for actual processing, effectively improving the fatigue life of helicopter hub.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена пошуку ефективного методу лазерного ударного зміцнення для матеріалу втулки вертольота з титанового сплаву TB6 для підвищення стійкості до високої циклічної втоми. У роботі виконано розрахунок оптимального діапазону пікового тиску ударної хвилі в процесі стругування, моделювання процесу лазерного ударного стругування за допомогою Abaqus. Для аналізу закону зміни поля залишкових напружень використовуються динамічний явний та статичний неявний алгоритми. Стінка отвору була зміцнена за допомогою лазерного ударного пілінгу, і результати порівнювалися з результатами окружності отвору. Проаналізовано оптимальні параметри для лазерної ударної обробки матеріалу титанового сплаву TB6, що забезпечує теоретичну основу для обробки отворів втулки вертольота, а також забезпечує підтримку даних для фактичної обробки, ефективно покращуючи втомний ресурс втулки вертольота.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectlaser shock peeninguk_UA
dc.subjecttitanium alloyuk_UA
dc.subjectpower densityuk_UA
dc.subjectresidual stressuk_UA
dc.subjectoverlap rateuk_UA
dc.subjectAbaqus simulationuk_UA
dc.subjectлазерне ударне клепанняuk_UA
dc.subjectтитановий сплавuk_UA
dc.subjectщільність потужностіuk_UA
dc.subjectзалишкове напруженняuk_UA
dc.subjectщільність перекриттяuk_UA
dc.subjectмоделювання в Abaqusuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleNumerical simulation of laser shock peening of titanium helicopter hub connectoruk_UA
dc.title.alternativeЧислова симуляція лазерового шокового мотузку з'єднальника з гелікоптером з титаномuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_HaoJiayu.pdfMaster thesis2.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.