Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБут-Гусаїм, Євгеній-
dc.contributor.authorBut-Husaim, Yevhenii-
dc.date.accessioned2023-06-01T10:22:55Z-
dc.date.available2023-06-01T10:22:55Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59703-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.е.н., професор КАСЬЯНОВА Наталіяuk_UA
dc.description.abstractМаркетингове управління аптечними закладами сприяє пошуку шляхів виходу з кризи та найбільш ефективного використання обмежених ресурсів. При цьому у зв’язку з орієнтацією на ринок переваги аптечних закладів досягаються не лише за рахунок внутрішнього маркетингу, а і внаслідок розвитку маркетингової діяльності, що має відношення до всіх ключових суб’єктів ринку. Відповідно маркетингова функція управління не концентрується лише у відділі маркетингу, а реалізується через систему міжфункціональних зв’язків усіх структурних підрозділів.uk_UA
dc.description.abstractMarketing management of pharmacy establishments helps to find ways exit from the crisis and the most efficient use of limited resources. At the same time, in connection with market orientation, the advantages of pharmacies are achieved not only at the expense of internal marketing, but also as a result development of marketing activity, which is relevant to all key market entities. Accordingly, the marketing function of management is not is concentrated only in the marketing department, but is implemented through the system interfunctional connections of all structural subdivisions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectвеликі даніuk_UA
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UA
dc.subjectфармацевтична галузьuk_UA
dc.subjectbig datauk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectpharmaceutical industryuk_UA
dc.titleАналіз великих даних в маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of big data in marketing activitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бут-Гусаїм Є.С дипломна робота_1.pdfКваліфікаційна робота1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.