Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59506
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войтенко, Іван | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-22T08:32:17Z | - |
dc.date.available | 2023-05-22T08:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-14 | - |
dc.identifier.citation | Войтенко І. Розширення ресурсу дизельних палив використанням збільшених концентрацій метилових / етилових естерів жирних кислот // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – С. 82–83. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59506 | - |
dc.description | 1. https://energivpu7.wixsite.com/osvita/kopiya-gidro. 2. https://uk.wikipedia.org/wiki/Присадки. 3. А.В. Яковлєва , С.В. Бойченко , А.В. Гудзь , С.О. Зубенко. Фізико-хімічні властивості біодизельних палив на основі етилових естерів рижієвої олії. «Каталіз та нафтохімія» 2020, № 29. 4. Т.Р. Дудукова. Альтернативные виды топлива. «Вестник магистратуры.» 2019. № 7- 1(94) | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасні екологічні вимоги, що застосовуються в європейських країнах до автомобільних бензинів та дизельних палив вимагають покращення їх складу [1, 2, 4]. Для цього в дизельних паливах обов’язково застосовується метилові /етилові естери до 10%. Матеріал дослідження- дизельні палива з вмістом етилових ефірів рапсового масла до 20%. Основним методом є аналіз проблем застосування даної суміші в двигуні та визначення можливих шляхів їх вирішення. Підвищення вмісту етилових ефірів рапсового масла до 20% може викликати наступні проблеми [3]: 1. Зниження теплоти згорання і в зв’язку з цим значно падає потужність двигуна (~16%). Можливим рішенням цієї проблеми є додавання одночасно з етиловим ефіром рапсового масла присадки, що підвищує цетанове число, наприклад: розчин трет-бутилгідропероксиду і дитрет-бутилпероксиду та циклогексілнітрату. Присадки додаються в невеликих кількостях та значно збільшують теплоту згорання. 2. Смолисті відкладення в паливній системі за рахунок не повного згорання компонентів дизельного палива. Для того щоб покращити процес згорання потрібно збільшити кількість кисню в процесі згорання. Досягти цього можна двома шляхами: - збільшенням кількості повітря, що бере участь в процесі згорання; - додаванням присадки, що в своєму складі має велику кількість кисню. Перший шлях вимагає внесення значних змін в конструкцію двигуна буде дорого коштувати. Другий шлях більш оптимальний та вимагає лише проведення практичних досліджень Розширення дизельного пального за допомогою додавання етилових ефірів рапсового масла у кількості 20% можливо і дозволяє збільшити обсяги дизельного палива. Визначено практичні шляхи вирішення проблемних питань застосування суміші дизельного палива з 20% етилових ефірів рапсового масла. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дизельне паливо | uk_UA |
dc.subject | метилові / етилові естери | uk_UA |
dc.subject | розширення дизельного палива | uk_UA |
dc.subject | ресурс дизельних палив | uk_UA |
dc.subject | рапсова олія | uk_UA |
dc.title | Розширення ресурсу дизельних палив використанням збільшених концентрацій метилових / етилових естерів жирних кислот | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.subject.udc | УДК 665.753 (043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Політ. Екологічна безпека, інженерія та технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Войтенко.pdf | 503.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.