Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойтенко, Іван-
dc.date.accessioned2023-05-22T08:32:17Z-
dc.date.available2023-05-22T08:32:17Z-
dc.date.issued2023-04-14-
dc.identifier.citationВойтенко І. Розширення ресурсу дизельних палив використанням збільшених концентрацій метилових / етилових естерів жирних кислот // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – С. 82–83.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59506-
dc.description1. https://energivpu7.wixsite.com/osvita/kopiya-gidro. 2. https://uk.wikipedia.org/wiki/Присадки. 3. А.В. Яковлєва , С.В. Бойченко , А.В. Гудзь , С.О. Зубенко. Фізико-хімічні властивості біодизельних палив на основі етилових естерів рижієвої олії. «Каталіз та нафтохімія» 2020, № 29. 4. Т.Р. Дудукова. Альтернативные виды топлива. «Вестник магистратуры.» 2019. № 7- 1(94)uk_UA
dc.description.abstractСучасні екологічні вимоги, що застосовуються в європейських країнах до автомобільних бензинів та дизельних палив вимагають покращення їх складу [1, 2, 4]. Для цього в дизельних паливах обов’язково застосовується метилові /етилові естери до 10%. Матеріал дослідження- дизельні палива з вмістом етилових ефірів рапсового масла до 20%. Основним методом є аналіз проблем застосування даної суміші в двигуні та визначення можливих шляхів їх вирішення. Підвищення вмісту етилових ефірів рапсового масла до 20% може викликати наступні проблеми [3]: 1. Зниження теплоти згорання і в зв’язку з цим значно падає потужність двигуна (~16%). Можливим рішенням цієї проблеми є додавання одночасно з етиловим ефіром рапсового масла присадки, що підвищує цетанове число, наприклад: розчин трет-бутилгідропероксиду і дитрет-бутилпероксиду та циклогексілнітрату. Присадки додаються в невеликих кількостях та значно збільшують теплоту згорання. 2. Смолисті відкладення в паливній системі за рахунок не повного згорання компонентів дизельного палива. Для того щоб покращити процес згорання потрібно збільшити кількість кисню в процесі згорання. Досягти цього можна двома шляхами: - збільшенням кількості повітря, що бере участь в процесі згорання; - додаванням присадки, що в своєму складі має велику кількість кисню. Перший шлях вимагає внесення значних змін в конструкцію двигуна буде дорого коштувати. Другий шлях більш оптимальний та вимагає лише проведення практичних досліджень Розширення дизельного пального за допомогою додавання етилових ефірів рапсового масла у кількості 20% можливо і дозволяє збільшити обсяги дизельного палива. Визначено практичні шляхи вирішення проблемних питань застосування суміші дизельного палива з 20% етилових ефірів рапсового масла.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдизельне паливоuk_UA
dc.subjectметилові / етилові естериuk_UA
dc.subjectрозширення дизельного паливаuk_UA
dc.subjectресурс дизельних паливuk_UA
dc.subjectрапсова оліяuk_UA
dc.titleРозширення ресурсу дизельних палив використанням збільшених концентрацій метилових / етилових естерів жирних кислотuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udcУДК 665.753 (043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Екологічна безпека, інженерія та технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Войтенко.pdf503.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.