Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурлаков, В.І.-
dc.contributor.authorПучков, Ю.П.-
dc.contributor.authorПопов, О.В.-
dc.contributor.authorПопов, Д.В.-
dc.date.accessioned2023-05-17T07:29:53Z-
dc.date.available2023-05-17T07:29:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛюдський фактор у системі збереження льотної придатності авіаційної техніки: навч. посібник / В.І. Бурлаков, Ю.П. Пучков, О.В. Попов, Д.В. Попов.- К.: НАУ, 2018. -112 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-932-094-0-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59469-
dc.descriptionУ посібнику викладено фундаментальні концепції людського фактора в системі збереження льотної придатносгі авіаційної техніки. Розглянуто питания, пов'язані з помилковими діями авіаційних фахівйів у процесі технічного обслуговування повітряних суден, характеристики працездатності й обмеження людини, фактори, що впливають на якість роботи фахівців та знижують рівень безпеки польотів. Подано рекомендації щодо запобігання наслідкам помилок авіаційних фахівців та забезпечення якості технічного обслуговування повітряних суден. Для студентів спеціальності 272 "Авіаційний транспорт".uk_UA
dc.description.abstractВажливу роль у забезпеченні льотної придатності (ЛП) повітряних суден (ПС) та подальшого підвищення рівня безпеки польотів (БП) відіграє інженерно-авіаційна служба (ІАС). Нині значного розвитку та практичного застосування набули нові методи та засоби діагностування ПС; удосконалюються методи і форми організації технічної експлуатації (ТЕ), успішно діють у низці експлуатаційних підприємств діагностувальні групи; проводять роботи зі створення та вдосконалення автоматизованих систем керування процесами ТЕ ПС. Однак якість технічної експлуатації більшою мірою визначається властивостями персоналу. З ускладненням конструкції авіаційної техніки (АТ) інтенсифікацією виробничих процесів якість роботи інженерно-технічного складу (ІТС) залежить від психологічних властивостей людини,особливо в тих видах виробничої діяльності, де помилка працівника (зумовлена нестійкістю уваги, невмінням швидно приймати правильні рішення) призводитъ до тяжких наслідків або значного економічного збитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectльотна придатністьuk_UA
dc.subjectпрацездатністьuk_UA
dc.subjectпсихологічні факториuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.titleЛюдський фактор у системі збереження льотної придатності авіаційної технікиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbc052-082.03я7uk_UA
dc.subject.udc629.7.083(075.8)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники викладачів кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Людський фактор у системі ЗЛПАТ.pdf24.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.