Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59418
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУляна, Кошетар-
dc.contributor.authorUliana, Koshetar-
dc.date.accessioned2023-05-12T06:52:26Z-
dc.date.available2023-05-12T06:52:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКошетар У. Соціальні медіа як чинник інтернет-культури // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. К. : Талком, 2023. — С. 72-73.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59418-
dc.description1. DIGITAL 2022: GLOBAL OVERVIEW REPORT. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overview-report 2. Габермас Ю. Філософський дискурс Модерну. URL: https://platona.net/load/knigi_po_filosofii/frankfurtskaja_shkola/gabermas_filosofskij_diskurs_modern/57-1-0-1497 3. Кастельс М. Інтернет-галактика: міркування щодо Інтернету, бізнесу і суспільства. Пер. з англ. Київ: Ваклер, 2007. 304 с.uk_UA
dc.description.abstractЗасоби масової інформації умовно поділяються на традиційні, до яких належать друковані матеріали, радіо та телебачення, і нові медіа: мобільні додатки, блоги, відео, подкасти, електронні видання, інтерактивний контент. Характерними рисами нових медіа є інтерактивність, персоналізація інформації тощо. Сучасні технології дозволяють надавати споживачу інформацію, враховуючи його пріоритети та запити.uk_UA
dc.description.abstractMass media are conventionally divided into traditional, which include printed materials, radio and television, and new media: mobile applications, blogs, videos, podcasts, electronic publications, interactive content. Characteristic features of new media are interactivity, personalization of information, etc. Modern technologies make it possible to provide the consumer with information, taking into account his priorities and requests.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectdiscourseuk_UA
dc.titleСоціальні медіа як чинник інтернет-культуриuk_UA
dc.title.alternativeSocial media as a factor in Internet cultureuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри української мови та культури

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кошетар-73-74.pdfтези412.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.