Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorСурмило, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorSurmilo, Maryna-
dc.date.accessioned2023-05-10T11:21:17Z-
dc.date.available2023-05-10T11:21:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Сурмило М.С. Особливості розвитку автомобільного ринку України в період пандемії / А.В. Шевченко, М.С. Сурмило // Маркетингова освіта в Україні: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К., 2021, 448, [1] с. - С. 142-144uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59358-
dc.description1. Европа 2020. Автомобильный рынок упал на 23,8% из-за блокировок и ограничений. URL: https://www.focus2move.com/european-car-market/ 2. Князєва Т.В., Шевченко А.В. Організаційно-економічні заходи зовнішньоекономічного регулювання захисту споживчого ринку України. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. пр. Випуск 2(76)/2020. Ч.2. С. 161-169. URL:https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-2-24 3. Пономаренко В.В., Косенко О.П. Особливості організації продажу та маркетингу на світовому автомобільному ринку під час карантину. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Вип. 4, 2020. С. 60-64. URL:http://es.khpi.edu.ua/article/view/231996. 4. Рынок новых автомобилей: как пережили локдаун автодилеры. URL: https://www.epravda.com.ua/rus/columns/2021/03/24/672258/uk_UA
dc.description.abstractВплив процесу транснаціоналізації на функціонування споживчих ринків, що розвиваються, виступає невід’ємною рисою розвитку світової економіки в умовах глобалізації. Ознаки глобалізаційних процесів знаходять вираз у наростаючій відкритості держав, лібералізації фінансових потоків і національних режимів торгівлі, формуванні світового споживчого та фінансового ринку, міжнародних економічних інститутів, всесвітньої інформаційної мережі [2]. Сьогодні значно збільшилась сукупність факторів та подій, що впливають на ринок в усьому світі. Існуючі зміни вносять корективи до регіональних ринків та формують попит й пропозицію. Деяку частину факторів підприємці та маркетологи здатні передбачити та контролювати, але існує частина з них, які з’являються непередбачувано та радикально змінюють поточний ринковий стан. Одним з таких факторів можна вважати пандемію коронавірусу Covid-19, яка внесла корективи в економіку всього світу. В умовах запровадження карантинного режиму через пандемію коронавірусу актуальним стає аналіз факторів та чинників впливу, відстеження змін на ринку різних країн, спостереження за мотивами та поведінкою цільової аудиторії. Крім того, коригування використання маркетингових інструментів є дуже важливим та має бути реалізовано з великою швидкістю через різкі та швидкі зміни на ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe influence of the process of transnationalization on the functioning of developing consumer markets is an integral feature of the development of the world economy in the conditions of globalization. Signs of globalization processes are expressed in the increasing openness of states, the liberalization of financial flows and national trade regimes, the formation of the world consumer and financial market, international economic institutions, and the worldwide information network [2]. Today, the set of factors and events affecting the market around the world has significantly increased. Existing changes make adjustments to regional markets and shape supply and demand. Some of the factors entrepreneurs and marketers are able to predict and control, but there is a part of them that appear unpredictably and radically change the current market state. One of these factors can be considered the Covid-19 coronavirus pandemic, which has made adjustments to the world economy. In the conditions of the introduction of the quarantine regime due to the coronavirus pandemic, the analysis of factors and influencing factors, tracking changes in the market of different countries, observing the motives and behavior of the target audience becomes relevant. In addition, adjusting the use of marketing tools is very important and must be implemented with great speed due to sudden and rapid changes in the market.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectавтомобільний ринокuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectautouk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectautomotive marketuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку автомобільного ринку України в період пандеміїuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the development of the automotive market of Ukraine during the pandemic perioduk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко_Сурмило.pdfТези560.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.