Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвгустиняк-Жмуда, Габріела-
dc.contributor.authorAvhustyniak-Zhmuda, Habriela-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:50:51Z-
dc.date.available2023-05-05T07:50:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАвгустиняк-Жмуда Г. Ідеологія автентичності та властивості мови як приклад дослідження етнолінгвістики Підляшшя // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. К. : Талком, 2023. — С. 11-12.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59259-
dc.description1. Costa J. New speakers, new language: On being a legitimate speaker of a minority language in Provence. International Journal of the Sociology of Language. P. 127–145. http://dx.doi.org/10.1515/ijsl-2014-0035 2. Dołowy-Rybińska N., Hornsby M., Attitudes and Ideologies in Language Revitalisation, in. Olko J., Sallabank J. (eds). Revitalizing Endangered Language. A Practical Guide. Cambridge University Press. P. 104-117. 3. Dołowy-Rybińska N., Mętrak M. Metodologiczne i teoretyczne wyzwania badań nad żywotnością etnolingwistyczną grup posługujących się językami kolateralnymi w Polsce. Zeszyty Łużyckie 57. 2022. P. 53-70. 4. Woolard K. Language and identity choice in Catalonia: The interplay of contrasting ideologies of linguistic authority. In Süselbeck K., Mühlschlegel U., Peter M. (eds.), Lengua, Nación e Identidad: La Regulación del Plurilingüismo en España y América Latina. 2008. P. 303–323.uk_UA
dc.description.abstractМовні ідеології – це переконання, почуття та припущення щодо мови, які є суспільно поширеними і які впливають на різні форми мови. Вони становлять припущення щодо певних мовних форм і що говорять про них люди, які ними користуються. Ідеології працюють на рівні підсвідомості й помітні через ставлення людей до певної мови.uk_UA
dc.description.abstractLanguage ideologies are beliefs, feelings, and assumptions about language that are socially shared and that influence different forms of language. They make assumptions about certain language forms and what people who use them say about them. Ideologies work at the subconscious level and are visible through the attitude of people to a certain language.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмовна ідеологіяuk_UA
dc.subjectмовна свідомістьuk_UA
dc.subjectносій мовиuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectlanguage ideologyuk_UA
dc.subjectlanguage consciousnessuk_UA
dc.subjectnative speakeruk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.titleІдеологія автентичності та властивості мови як приклад дослідження етнолінгвістики Підляшшяuk_UA
dc.title.alternativeIdeology of authenticity and properties of language as example of research of etnolinguistics of Podlasieuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Augustyniak-Zmuda 12-13.pdf760.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.