Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFilyashkin, Мykola-
dc.contributor.authorФіляшкін, Микола Кирилович-
dc.contributor.authorSidorenko, Maxim-
dc.contributor.authorСідоренко, Максим Валентинович-
dc.date.accessioned2023-04-13T10:08:37Z-
dc.date.available2023-04-13T10:08:37Z-
dc.date.issued2020-12-12-
dc.identifier.citationFilyashkin M. K. Short runway landing automation / M. K. Filyashkin, M. V. Sidorenko // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2020. – No 4(66). – pp. 51–56.uk_UA
dc.identifier.issn1990-5548-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59085-
dc.descriptionНауковий журнал «Електроніка та системи управління» президією Міністерства освіти і науки України віднесено до наукових фахових видань у галузі технічних наук категорії «Б». Рекомендовано до друку вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 11 від 22 грудня 2020 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року.uk_UA
dc.description.abstractThe issues of automation of aircraft landing control on a short runway are considered. A scheme for constructing an approach tract along a steeper glide path and with a touchdown point located at the very beginning of the runway is proposed, which makes it possible to reduce the length of the air section and the required length of the runway. Formulas are proposed for recalculating the glide path holding parameters for the implementation of automatic control of the descent and landing of the aircraft. To reduce the size of the landing zone, it is proposed to construct a landing trajectory according to the method of controlling the final state during landing along a flexible trajectory. The principles of constructing systems for automatic control of aircraft landing based on algorithms with a predictive model with a gradual approach to the forecast horizon are considered.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто питання автоматизації керування посадкою літаків на коротку злітно-посадкову смугу. Запропоновано схему заходу на посадку за крутою глисадою з точкою дотику, розташованою на самому початку злітно-посадкової смуги, що дозволяє зменшити довжину повітряної ділянки заходу на посадку та необхідну довжину злітно-посадкової смуги. Представлено формули перерахунку параметрів глісади для реалізації автоматичного управління зниженням і посадкою літака. Для зменшення розміру зони посадки пропонується будувати траєкторію посадки за методом контролю кінцевого стану під час посадки за гнучкою траєкторією. Розглянуто принципи побудови систем автоматичного управління посадкою літаків на основі алгоритмів з прогнозуйочою моделлю з поступовим наближенням до горизонту прогнозування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.relation.ispartofseriesElectronics and Control Systems;№4(66)-
dc.subjectrunway lengthuk_UA
dc.subjectshort runwaysuk_UA
dc.subjectlanding pointuk_UA
dc.subjectshort take-off and landing aircraftuk_UA
dc.subjectsteep glide pathuk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.subjectpredictive modeluk_UA
dc.subjectoptimal controluk_UA
dc.subjectдовжина злітно-посадкової смугиuk_UA
dc.subjectкороткі злітно-посадкові смугиuk_UA
dc.subjectточка приземленняuk_UA
dc.subjectлітак скороченого зльоту і посадкиuk_UA
dc.subjectкрута глисадаuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectпрогнозна модельuk_UA
dc.subjectоптимальне керуванняuk_UA
dc.titleShort runway landing automationuk_UA
dc.title.alternativeАвтоматизація посадки на короткі злітно-посадкові смугиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.735.05(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/1990-5548.66.15231-
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdfНаукова стаття968.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.