Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOkulicz-Kozaryn, W.-
dc.contributor.authorSimakhova, Anastasiia-
dc.contributor.authorСімахова, Анастасія-
dc.contributor.authorОкуліч-Козарин, В.-
dc.date.accessioned2023-04-11T10:59:39Z-
dc.date.available2023-04-11T10:59:39Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationOkulicz-Kozaryn W., Simakhova A. The trend of financing education in Poland and Ukraine // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.276-278uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59014-
dc.description.abstractOne of the problems of modern education is weak and/or inefficient funding. The aim of the study was to obtain a general picture of education funding from the state budget in Poland and Ukraineuk_UA
dc.description.abstractОднією з проблем сучасної освіти є слабке та/або неефективне фінансування. Метою дослідження було отримати загальну картину фінансування освіти з державного бюджету в Польщі та Україніuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectstate fundinguk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectдержавне фінансуванняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjecteducational systemsuk_UA
dc.subjectосвітні системиuk_UA
dc.subjectstate budgetuk_UA
dc.subjectдержавний бюджетuk_UA
dc.titleThe trend of financing education in Poland and Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeТенденція фінансування освіти в Польщі та Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.46uk_UA
Appears in Collections:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023_Okulicz-Kozaryn W., Simakhova A.pdfТези660.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.