Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58136
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучеров, Д.П.-
dc.contributor.authorПлатонов, В.М.-
dc.date.accessioned2023-02-28T10:22:28Z-
dc.date.available2023-02-28T10:22:28Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifier.citationКучеров Д.П., д.т.н., Платонов В.М., Технології для розробки цифрової платформи здобувачів вищої освіти // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: Тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. - С.22uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58136-
dc.description.abstractЦифрова платформа – це ключовий інструмент цифрової трансформації, яка забезпечує інформаційний обмін та транзакції між великою кількістю користувачів. Основна мета цифрової платформи здобувачів вищої освіти – підняття якості та зручності процесу навчання у вищих навчальних закладах. Програма здобувачів вищої освіти – це веб-додаток, який дозволяє через програмний інтерфейс спостерігати за успішністю, розкладом занять та процесом навчання для студентів. Створення навчальних груп, список навчальних дисциплін, оцінювання та формування навчальних дисциплін, ці інструменти доступні для викладачів. для розробки цифрової платформи здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectцифрова платформаuk_UA
dc.subjectінформаційний обмінuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectрозклад занятьuk_UA
dc.subjectвеб-додатокuk_UA
dc.subjectклієнт-серверна архітектураuk_UA
dc.titleТехнології для розробки цифрової платформи здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc004.4.234uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІТЛА_2022_Кучеров Д.П.pdf.pdf546.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.