Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДаньшов, Дмитро Олексійович-
dc.date.accessioned2023-02-02T09:00:15Z-
dc.date.available2023-02-02T09:00:15Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57840-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Масловський Б.Г.uk_UA
dc.description.abstractТелеграм — багатоплатформовий клауд-месенджер з функціями VoIP для смартфонів, планшетів та ПК, який дозволяє обмінюватися текстовими, голосовими та відеоповідомленнями, наліпками та фотографіями, файлами багатьох форматів. Також має функції відео і аудіодзвінків, організації відеконференцій у групах і каналах. Клієнтські програми Telegram доступні для Android, iOS, Windows Phone, Windows, macOS і GNU / Linux . Кількість щомісячних активних користувачів сервісу станом на січень 2021 року становить близько 500 млн осіб. У Telegram працює платформа чатботів. Боти можуть виконувати різноманітні завдання, такі як пошук в інтернеті чи держреєстрах, покупки, платежі, розваги, модерація груп тощо. У спілкуванні беруть участь користувач Telegram та комп'ютерна програма від стороннього розробника. Користувач може взаємодіяти з ботом за допомогою елементів інтерфейсу месенджера: надсилання повідомлень, натискання на команди та кнопки, використання інлайн-режиму. Telegram надає три способи взаємодії користувача з ботом: приватний чат (класичний спосіб), група й так званий інлайн-режим: Найпоширеніший спосіб — приватний чат. Здебільшого бот не може ініціювати діалог із користувачем. Деякі боти можуть бути учасниками груп. Наприклад, у групах бот може підтримувати розмову, модерувати повідомлення або бути ведучим гри. Інлайн-режим нагадує інтерфейс пошукової системи. Користувач уводить у поле для введення повідомлень запит, що починається з короткого імені бота. Далі користувач може вибрати й надіслати один з результатів. Деякі боти можуть бути учасниками каналів. У каналах ботів застосовують здебільшого для запланованого розміщення повідомлень. З такими ботами користувач взаємодіє через приватний чат або вебінтерфейс.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectТелеграм ботuk_UA
dc.subjectTelegramuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectфінансова системаuk_UA
dc.subjectдодатокuk_UA
dc.titleТелеграм бот для менеджменту фінансівuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_123_ДаньшовДО.pdfдипломна робота2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.