Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Богдан Миколайович-
dc.date.accessioned2023-02-01T09:57:32Z-
dc.date.available2023-02-01T09:57:32Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57794-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Росінська Г.П.uk_UA
dc.description.abstractТериторіальний розвиток міст в усі часи обумовлювався швидкісними характеристиками масових міських пересувань. Так, для середньовічного міста, в якому був відсутній масовий транспорт і пересування здійснювалися пішки зі швидкістю сполучення 4 км/год, максимальні розміри міста не перевищували 12 – 15 км2. За умови використання кінської тяги на залізниці (V= 8 км/год) розміри міста збільшуються до 50 км2, при використанні звичайного вуличного транспорту зі швидкістю сполучення V= 16 км/год розміри міста поширюються до 200 км2. Підвищення швидкості сполучення до 25 км/год шляхом використання експресних ліній вуличного транспорту дозволило збільшити територію міста до 500 км2, а з використанням метрополітену і міських залізниць (V= 35 – 40 км/год) міста досягають розмірів 1000 – 1250 км2. Якщо прослідкувати еволюцію плану будь-якого великого міста протягом останніх 200 – 300 років, можна наочно побачити зв’язок між прогресом транспортних засобів і територіальним розвитком міста. Існує цілком чіткий взаємозв’язок розвитку міста і транспорту: місто росте до певних розмірів і використовує певний вид транспорту, потім у місті починають виникати труднощі в транспортному обслуговуванні, що вимагає поліпшення транспортної системи. Розвиток транспорту поширює можливості розселення та збільшує дальність поїздок, сприяє розвитку міста [2]. Із зростанням чисельності населення міст та їхньої території обсяг роботи транспорту зростає швидше за його територію, бо росте так звана «транспортна рухомість» населення ( середнє число поїздок, що припадає на одного жителя за рік), а також підвищується дальність поїздки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectвеб-застосунокuk_UA
dc.subjectJavauk_UA
dc.subjectThymeleafuk_UA
dc.subjectсистема для моніторингуuk_UA
dc.subjectгромадський транспортuk_UA
dc.titleПрограмний додаток моніторингу руху громадського транспортуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_123_Бойко.Б.М.pdfдипломна робота1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.