Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКириленко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorKyrylenko, Oksana-
dc.contributor.authorРазумова, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorRazumova, Kateryna-
dc.contributor.authorНовак, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorNovak, Valentyna-
dc.date.accessioned2023-01-23T08:49:50Z-
dc.date.available2023-01-23T08:49:50Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationКириленко О.М., Разумова К.М., Новак В.М., Організація міжнародних перевезень вантажів в період воєнних дій // Проблеми організації авіаційних, мультимодальних перевезень та використання авіації в галузях економіки»: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції - м. Київ, 24 листопада 2022 року: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2022. С. 43-45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57686-
dc.description.abstractОхарактеризовано, що логістична нерухомість від початку війни зазнала значних збитків, частина складів була повністю зруйнована. До таких нищівних руйнацій призвело те, що склади є стратегічно важливими об’єктами. На території України розміщення складської нерухомості здебільшого зосереджено довкола Київського регіону та невелика кількість в районах, які розташовані біля кордонів і митниць. Така практика формувала ланцюжок переміщення товарів в «центр», тобто в Київський регіон, з подальшим розвезенням в регіональні склади або до кінцевих отримувачів та споживачів.uk_UA
dc.description.abstractIt is characterized that logistics real estate has suffered significant losses since the beginning of the war, some of the warehouses were completely destroyed. The fact that warehouses are strategically important objects led to such devastating destruction. On the territory of Ukraine, the placement of warehouse real estate is mostly concentrated around the Kyiv region and a small amount in areas located near borders and customs. This practice formed a chain of moving goods to the "center", that is, to the Kyiv region, with subsequent delivery to regional warehouses or to final recipients and consumers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістична нерухомістьuk_UA
dc.subjectlogistic real estateuk_UA
dc.subjectмультимодальні перевезенняuk_UA
dc.subjectmultimodal transportationuk_UA
dc.subjectгуманітарні рейсиuk_UA
dc.subjecthumanitarian flightsuk_UA
dc.subjectзалізничні шляхиuk_UA
dc.subjectrailway tracksuk_UA
dc.subjectтранспортні переходиuk_UA
dc.subjecttransport crossingsuk_UA
dc.subjectланцюги мультимодальних перевезеньuk_UA
dc.subjectchains of multimodal transportationuk_UA
dc.titleОрганізація міжнародних перевезень вантажів в період воєнних дійuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of international cargo transportation during hostilitiesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_ОАРП_24112022_(3)_43-45.pdfтези442.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.