Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57669
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nosal, Mariia | - |
dc.contributor.author | Носаль, Марія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-19T20:52:05Z | - |
dc.date.available | 2023-01-19T20:52:05Z | - |
dc.date.issued | 2022-05-19 | - |
dc.identifier.citation | Nosal M.I. Psychological features of interpersonal relations in the student team // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 18-20 травня 2022 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2022. – С.247-248 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57669 | - |
dc.description.abstract | Interpersonal communication of students is a topical issue today. This is due to the fact that the student years are the most important stage in the development of personality. At this time, a person's professionalism, worldview, ideals and beliefs are formed. Studentship for young people is not only a preparation for future professional activities, but also the first step to their maturity. A mature person is characterized by the ability to maintain healthy interpersonal relationships. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | Interpersonal communication | uk_UA |
dc.subject | student team | uk_UA |
dc.title | Psychological features of interpersonal relations in the student team | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.9.316.6(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Політ. Європейський вибір вищої технічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nosal M..pdf | 596.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.