Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMaksymov, Adam-
dc.contributor.authorМаксимов, Адам-
dc.date.accessioned2023-01-05T09:51:59Z-
dc.date.available2023-01-05T09:51:59Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57464-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractToday gas turbine engines are an integral part of life of almost the entire population of the Earth. They are widely used in power plants of different types, aviation (civil and military), shipbuilding, etc. Work on improvement of gas turbine engines in different scientific branches, including development of new metals, is carried out. One of the main areas of research in aviation metals regarding gas turbine engines is the development of lower weight materials or heat resistant alloys working at critical temperatures for the metal, i.e. above 1050°C. Particularly acute is the issue of component heat resistance (thermal stability of material parts) operating under conditions that are almost constantly approaching critical temperatures. The reason for this is that the possibility of increasing the temperature at which the components of a gas turbine engine also increases its efficiency and power characteristics. That is why the fact that the search for ways to improve GTE parameters is indisputably important, and confirms the relevance of the topic. Relevance of the work lies in the fact that in Ukraine gas turbine engines are widely used. Due to the fact that gas turbine engines are manufactured in our country and are the object of successful export, as well as repaired foreign-made gas turbines (such as aircraft used in the aircraft operated by Ukrainian airlines), there is a need to explore new ways to improve the characteristics of gas turbine engine, which can be used both in the design and in the repair. The aim of the study is to investigate methods of GTE flow part diagnostics. The object of the research is GTE and parts of the flow part. The subject of the research is the method of GTE flow part diagnostics.uk_UA
dc.description.abstractСьогодні газотурбінні двигуни є невід'ємною частиною життя практично всього населення Землі. Вони широко використовуються в енергетичних установках різних типів, авіації (цивільній і військовій), суднобудуванні та ін. Ведуться роботи з удосконалення газотурбінних двигунів у різних галузях науки, в тому числі з розробки нових металів. Одним із основних напрямків досліджень авіаційних металів щодо газотурбінних двигунів є розробка матеріалів із меншою вагою або жаростійких сплавів, що працюють при критичних температурах для металу, тобто вище 1050°C. Особливо гостро постає питання термостійкості компонентів (термостійкості деталей матеріалів), що працюють в умовах, що практично постійно наближаються до критичних температур. Причина цього в тому, що можливість підвищення температури, при якій працюють компоненти газотурбінного двигуна, також підвищує його ККД і енергетичні характеристики. Тому те, що пошук шляхів покращення параметрів ГТД є беззаперечно важливим і підтверджує актуальність теми. Актуальність роботи полягає в тому, що в Україні широко використовуються газотурбінні двигуни. У зв’язку з тим, що газотурбінні двигуни виробляються в нашій державі та є об’єктом успішного експорту, а також відремонтовані газові турбіни іноземного виробництва (наприклад, літаки, що використовуються в літаках, що експлуатуються українськими авіакомпаніями), виникає потреба досліджувати нові способи підвищення характеристик газотурбінного двигуна, які можуть бути використані як при проектуванні, так і при ремонті. Метою роботи є дослідження методів діагностики проточної частини ГТД. Об’єктом дослідження є ГТД та частини проточної частини. Предметом дослідження є метод діагностики проточної частини ГТД.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjecttechnical conditionuk_UA
dc.subjectdamageuk_UA
dc.subjectdiagnosisuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectпошкодженняuk_UA
dc.titleGlider diagnostic technique of aircraft power plantsuk_UA
dc.title.alternativeМетодика діагностування планера силової установки літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom Work Maksymov A.O..pdfQualification work2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.