Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57441
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Xiaoxing, Peng | - |
dc.contributor.author | Сяосін, Пен | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-05T08:29:10Z | - |
dc.date.available | 2023-01-05T08:29:10Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57441 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. | uk_UA |
dc.description.abstract | Explanatory note on diploma work “Measures to improve the fuel efficiency of power plants based on unified turbofan engines for long-range passenger airplanes”.Unified turbofan engine based on prototype CFM-56-7B. Introduction; Analysis of measures for aviation fuel consumptio n reducing; Projected turbofan engine designing; Labour precaution; Environment protection;Contribution to fuel consumption with micr o-circuit method of cooling; Analysis of engine functional systems; General conclusion. Airplane is an indispensable way of travel in our daily life , which greatly shortens our transportation time.In the case of the aircraft itself , fuel efficiency has always been a concern for designers and airlines. Analyzing the fuel efficiency of the air transport industry and its influencing factors has important practical significance for the air transport industry to achieve green and low-carbon development and reduce aviation carbon emissions and fuel costs. | uk_UA |
dc.description.abstract | Пояснювальна записка до дипломної роботи «Заходи щодо вдосконалення паливна ефективність силових установок на базі уніфікованих турбовентиляторних двигунів для далекомагістральні пасажирські літаки». Уніфікований турбовентиляторний двигун на базі прототип CFM-56-7B. вступ; Аналіз показників витрати авіаційного палива n зменшувальний; Проектована конструкція турбовентиляторного двигуна; Охорона праці; захист навколишнього середовища; Внесок у витрату палива з мікро o-контурний метод охолодження; Аналіз функціональних систем двигуна; Загальний висновок. Літак є незамінним видом подорожі в нашому повсякденному житті, що значно скорочує час транспортування сам літак,ефективність палива завжди була проблемою дизайнерів і авіакомпаній. Аналіз паливної ефективності повітря транспортна галузь і фактори впливу на неї мають важливе практичне значення значення для галузі повітряного транспорту для досягнення екологічності та низьковуглецевий розвиток і скорочення авіаційних викидів вуглецю витрати на пальне. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | qualifying work | uk_UA |
dc.subject | gas turbine engine | uk_UA |
dc.subject | cooling blades | uk_UA |
dc.subject | surface | uk_UA |
dc.subject | coating | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | поверхня | uk_UA |
dc.subject | охолодження | uk_UA |
dc.title | Measures to improve the fuel efficiency of power plants for long-range passenger airplanes | uk_UA |
dc.title.alternative | Заходи по підвищенню паливної ефективності силової установки для дальньо-магістральних пасажирських літаків | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пен Сяосин.pdf | qualifying work | 2.35 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.