Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарачевський, Роман Степанович-
dc.date.accessioned2023-01-03T12:32:30Z-
dc.date.available2023-01-03T12:32:30Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57343-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractВ даний час розвиток авіації досягло значних результатів, вона швидка і досить комфортна, тому цим видом транспорту користуються практично всі. Щодня по всьому світу здійснюються тисячі рейсів, і кожен з них небезпечний по-своєму. На жаль, в історії були випадки, коли перед вильотом літаки були повністю справні, а в польоті виявлялися деякі несправності, які в кращому випадку закінчувалися непередбачуваною посадкою літака, а в гіршому - сотнями жертв. Перед вильотом літак проходить ряд перевірок, після чого вирішується, чи зможе літак виконати політ. Враховуючи людський фактор, можна зробити висновок, що візуально деякі пошкодження неможливо виявити, тому в польоті під впливом деяких факторів ці пошкодження можуть призвести до непередбачуваних наслідків. Для вивчення причин авіакатастроф використовується бортовий самописець, який реєструє основні показники польоту, переговори екіпажу, зовнішні умови, в яких знаходиться літак, тощо. Після детального аналізу цих показників фахівці можуть реконструювати події, що відбулися з літак і вказати причини катастрофи. Але не завжди за допомогою цих даних можна вказати причини несправності літака. Проаналізувавши велику кількість авіакатастроф, можна зробити висновок, що більшість аварій сталися через несправності літака, які проявили себе в польоті [1]. Тому необхідно досліджувати період часу, який літак проводить у польоті. Найпоширенішими формами пошкоджень є всі види тріщин або зламів, які виникають внаслідок перевищення граничної міцності елемента ПС. Значний обсяг пошкоджень зумовлений в основному характером механічних і теплових навантажень (статичних, динамічних та їх комбінацій). Є фактори, на які людина не може вплинути. Неодноразово літаки були збиті ракетами противника через недостатню кількість палива літаки не досягли кінцевої точки, при зльоті на двигунах були птахи, які виводили його з ладу. Важливу роль відіграють погодні умови, в які потрапляє літак, 15 адже сильний бічний вітер, дощ, град, сніг, блискавка можуть пошкодити обшивку, вивести з ладу системи, прилади та двигуни. Неодноразово в результаті попадання літака в зону турбулентності обшивка літака покривалася тріщинами, що призводило до катастрофи літака. Актуальність обраної теми в тому, що кожне пошкодження планера повинно ремонтуватися в мінімальні строки (це пов’язано з постійним нальотом судна) та головне якісним.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectвтомаuk_UA
dc.subjectсплавuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.titleБагатоосередкове втомне пошкодження літаків старіючого паркуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карачевський.pdfКваліфікаційна робота1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.