Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57151
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Северин, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Severyn, Oleksandr | - |
dc.contributor.author | Холодова, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Kholodova, Olga | - |
dc.contributor.author | Шулика, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Shulyka, Olga | - |
dc.contributor.author | Семченко, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Semchenko, Nataliya | - |
dc.contributor.author | Новікова, Євгенія Борисівна | - |
dc.contributor.author | Novikova, Yevheniya | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-13T11:17:45Z | - |
dc.date.available | 2022-12-13T11:17:45Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-12 | - |
dc.identifier.citation | Severyn O., Kholodova O., Shulika O., Semchenko N., Novikova Y. Determining the acceptable walking distance when servicing cars by parking facilities // AIP Conference Proceedings. – October 12, 2021. – Vol. 2439. – Issue 1. – P. 020013-1–020013-6. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 0094-243X | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57151 | - |
dc.description.abstract | A definition of the “attractive” average walking distance in the downtown using the “gravity centre” criterion to determine the location of the vehicle parking facility has been suggested. The calculations have shown the possibility of reducing the walking distance when covering the vast majority of users, which will contribute to a positive decision by the majority of potential users to use the suggested parking facility. | uk_UA |
dc.description.abstract | Запропоновано визначення «привабливої» середньої пішохідної відстані в центрі міста з використанням критерію «центру тяжіння» для визначення місця розташування автостоянки. Розрахунки показали можливість скорочення пішохідної відстані при охопленні переважної більшості користувачів, що сприятиме позитивному рішенню більшості потенційних користувачів про використання запропонованого об’єкта паркування, а також забезпечить певну гарантію покращення економічної продуктивності систем паркування. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | AIP Publishing | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2439; | - |
dc.subject | parking | uk_UA |
dc.subject | паркінг | uk_UA |
dc.subject | capacity | uk_UA |
dc.subject | місткість | uk_UA |
dc.subject | pedestrian accessibility | uk_UA |
dc.subject | пішохідна доступність | uk_UA |
dc.subject | productivity | uk_UA |
dc.subject | продуктивність | uk_UA |
dc.subject | gravity center | uk_UA |
dc.subject | центр тяжіння | uk_UA |
dc.title | Determining the acceptable walking distance when servicing cars by parking facilities | uk_UA |
dc.title.alternative | Визначення допустимої пішохідної відстані при обслуговуванні автомобілів паркінгами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.1063/5.0068456 | - |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.Determining the acceptable walking distance.pdf | 537.56 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.