Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеркунов, Віталій Романович-
dc.date.accessioned2022-12-12T09:03:51Z-
dc.date.available2022-12-12T09:03:51Z-
dc.date.issued2022-11-25-
dc.identifier.citationБеркунов В. Р. Інформаційна система моніторингу технічного стану літальних апаратів за допомогою радіочастотної ідентифікації - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності “ “Комп’ютерні науки”, “Інформаційні управляючі системи та технології”. - Київ, 2022. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57103-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандитат технічних наук, Райчев Ігор Едуардовичuk_UA
dc.description.abstractНовітні технологіїї невпинно рухають людство вперед. Процеси, які століттями контролювалился людиною, автоматизуються задля зменшення навантаження та кількості помилок. Авіація не є виключенням. В даному дослідженні розглянемо процес моніторингу технічного стану компонентів та агрегатів літаку за допомогою радіочастотної ідентифікації(RFID). RFID – технологія, що використовує радіочастотні електромагнітні поля для передачі даних, які однозначно ідентифікують кожен маркований елемент. Крім того, RFID не вимагає прямої видимості, тому може ідентифікувати в зоні видимості антени. Основним завданням впровадження технології радіочастотної ідентифікації в авіаційній промисловості є моніторинг і збір усієї інформації про авіаційні деталі та вузли на всіх етапах життєвого циклу. Це стало можливим завдяки запису необхідних відомостей на будь-якому етапі виробництва або експлуатації на стійких до несприятливих умов та агресивного зовнішнього серидовища радіо-міток. На таких ідентифікаторах фіксуються необхідні дані не тільки про виробника, а й про планове сервісне обслуговування та ремонту виробів. Ще однією перевагою RFID-мітки є об'єм пам'яті, який може перевищувати обсяг пам'яті будь-якого штрих-коду. Крім цього, на будь-якому етапі виробництва на RFID-мітці, можна не лише заповнити нову інформацію, але й повністю їх перезаписати. При впровадженні даної технології, авіаційні підприємства також отримують певні переваги. Наприклад, за допомогою впровадження моніторингової системи можна контролювати період експлуатації, що надає певні гарантії при виникненні необґрунтованих претензій або штрафів. Істинною причиною цього може бути термін придатності або невчасне технічне обслуговування. У цьому випадку необхідно отримати достовірну та максимально повну інформацію про об'єкт. Ця задача в більшості випадків не може бути вирішена за допомогою традиційного серійного номера.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмобільний додатокuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectRFIDuk_UA
dc.subjectмови програмуванняuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectWEB-сервісuk_UA
dc.titleІнформаційна система моніторингу технічного стану літальних апаратів за допомогою радіочастотної ідентифікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2022_122_БеркуновВ_Р.pdfДипломна робота1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.