Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСібрук, Віктор-
dc.contributor.authorРадченко, Ганна-
dc.contributor.authorСібрук, Анастасія-
dc.contributor.authorSibruk, Viktor-
dc.contributor.authorRadchenko, Hanna-
dc.contributor.authorSibruk, Anastasiia-
dc.date.accessioned2022-11-07T07:51:13Z-
dc.date.available2022-11-07T07:51:13Z-
dc.date.issued2021-02-
dc.identifier.citationСібрук В.Л., Радченко Г.А., Сібрук А.В. Методологічні аспекти управління розвитком територій на засадах маркетинг-менеджменту / В. Сібрук , Г. Радченко, А. Сібрук // Еconomics, management and administration in the coordinates of sustainable development: Scientific monograph. - Riga, Latvia: Baltija Publishing. - 2021. - P.200-216.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56761-
dc.description.abstractДослідження спрямоване на пошук шляхів до удосконалення методології управління регіональним розвитком на засадах технології Форсайт та теорії обмеження систем. У роботі проаналізовано основи методології Форсайт. Виокремлені підходи до оцінки поточного стану і впливу факторів оточуючого середовища на території. Виявлено шляхи адаптації Форсайт-технології процесам менеджменту територій. Запропоновано загальний підхід до формування «Дорожньої карти» території в площині ромбу Форсайту. Проаналізовані способи побудови комплексу територіального маркетингу у відповідності до стратегічного вектору розвитку. Обґрунтовано доцільність використання принципів методології теорії обмеження систем в практику менеджменту територій. Запропоновано спосіб формування алгоритму управління розвитком територій на засадах технології Форсайт та теорії обмеження систем.uk_UA
dc.description.abstractThe research is aimed at finding ways to improve the methodology of managing regional development on the basis of Foresight technology and the theory of system constraints. The work analyzes the basics of the Foresight methodology. The approaches to the assessment of the current state and the influence of environmental factors on the territory are singled out. Ways of adapting Foresight technology to territory management processes have been identified. A general approach to the formation of the "Road Map" of the territory in the plane of the Forsyth rhombus is proposed. The expediency of using the principles of the methodology of the theory of limitation of systems in the practice of territory management is substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPublishing House “Baltija Publishing”uk_UA
dc.subjectуправління територіямиuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectстратегії маркетингуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmanagement of territoriesuk_UA
dc.subjectmarketing of territoriesuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.titleМетодологічні аспекти управління розвитком територій на засадах маркетинг-менеджментуuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of territorial development management on the basis of marketing managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.30525/978-9934-26-157-2-11-
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сібрук_Радченко.pdf557.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.