Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХамська, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorHamska, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-11-07T07:45:19Z-
dc.date.available2022-11-07T07:45:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56758-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: Керівник проекту: к.п.н., доцент Борець Ірина Валеріївнаuk_UA
dc.description.abstractЗдійснення ефективного управління та розробка заходів щодо поліпшення якості обслуговування авіапасажирів, що задовольняє споживачів, вимагає застосування нових наукових підходів до вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності авіакомпанії шляхом оцінки рівня якості обслуговування авіапасажирів. Висока якість послуг стимулює підвищений попит до послуг авіакомпанії, внаслідок чого зростає обсяг продажів, доходи, прибутковість компанії, і, в кінцевому рахунку, її конкурентоспроможністьuk_UA
dc.description.abstractImplementation of effective management and development of measures to improving the quality of air passenger service that satisfies consumers, requires the use of new scientific approaches to the solution of problems of improving the airline's competitiveness by evaluating the level of quality of service for air passengers. High quality of services encourages increased demand for services Airlines, which increases sales, revenues, and profitability the company, and, ultimately, its competitivenessuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectякісь обслуговуванняuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectінвестиційний пpoєктuk_UA
dc.subjecteфeктивніcтьuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectaircompanyuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.subjectCRM-systemuk_UA
dc.subjectinvestment projectuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleМетоди оцінки якості організації пасажирських авіаперевезеньuk_UA
dc.title.alternativeMethods for assessing the quality of passenger air transportation organizationuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_275з_Хамська.pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.