Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHrytsiuk, Bohdan-
dc.contributor.authorГрицюк, Богдан-
dc.date.accessioned2022-11-07T07:44:02Z-
dc.date.available2022-11-07T07:44:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56757-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: старший викладач Акмалдінова Вікторія Євгенівнаuk_UA
dc.description.abstractFleet efficiency, like business efficiency, focuses on generating the most output from the least amount of resources. This entails increasing output while keeping expenses down. Productivity, fuel consumption, emissions, routes, and expenses are all factors that go into determining fleet efficiency. One of the most difficult aspects of the airline industry's decision-making process is fleet planning. An excessively large fleet size would result in an airline incurring unnecessary costs, as expanding capital assets make for a significant amount of the airline's operating expenditures. An undersized fleet, on the other hand, would result in a large number of passengers fleeing to other market competitors. Furthermore, with the airline industry's profit margins around the world under constant pressure from long-term exposure to a high-cost and low-fare environment, an irrational fleet composition will inevitably impair the airline's operations. As a result, airlines may need to create a more practical fleet planning method at a strategic level in order to meet passenger demand with reduced costs and more manageable risks.uk_UA
dc.description.abstractЕфективність автопарку, як і ефективність бізнесу, спрямована на отримання максимальної віддачі при найменшій кількості ресурсів. Це тягне за собою збільшення обсягу виробництва при одночасному зниження витрат. Продуктивність, витрата палива, викиди, маршрути і витрати-все це фактори, що визначають ефективність автопарку. Одним з найскладніших аспектів процесу прийняття рішень в авіаційній галузі є планування парку повітряних суден. Надмірно великий розмір парку повітряних суден призведе до того, що авіакомпанія понесе непотрібні витрати, оскільки збільшення капітальних активів призведе до значного сума операційних витрат авіакомпанії. З іншого сторони, нечисленний автопарк призведе до того, що велика кількість пасажирів втече до інших конкурентам на ринку. Крім того, в умовах, коли рентабельність авіаційної галузі по всьому миру знаходиться під постійним тиском через довгостроковий вплив високих цін і низьких тарифів , нераціональний склад авіапарку неминуче погіршить роботу авіакомпанії . Як результат, авіакомпаніям може знадобитися розробити більш практичний метод планування парку повітряних суден на стратегічному рівні, щоб задовольнити попит пасажирів при зниженні витрат і більш керованих ризиках.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectbachelor thesisuk_UA
dc.subjectairlineuk_UA
dc.subjectaircraft parkuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.subjectfleet forecastuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectпарк повітряних суденuk_UA
dc.subjectвитратаuk_UA
dc.subjectпрогноз авіафлотуuk_UA
dc.titleComparative Characteristics of the Development of the Airline Fleetuk_UA
dc.title.alternativeПорівняльна характеристика розвитку флоту авіакомпанійuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FTML_2021_275_Hrytsiuk_B.pdfДипломна робота2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.