Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56757
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hrytsiuk, Bohdan | - |
dc.contributor.author | Грицюк, Богдан | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T07:44:02Z | - |
dc.date.available | 2022-11-07T07:44:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56757 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: старший викладач Акмалдінова Вікторія Євгенівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Fleet efficiency, like business efficiency, focuses on generating the most output from the least amount of resources. This entails increasing output while keeping expenses down. Productivity, fuel consumption, emissions, routes, and expenses are all factors that go into determining fleet efficiency. One of the most difficult aspects of the airline industry's decision-making process is fleet planning. An excessively large fleet size would result in an airline incurring unnecessary costs, as expanding capital assets make for a significant amount of the airline's operating expenditures. An undersized fleet, on the other hand, would result in a large number of passengers fleeing to other market competitors. Furthermore, with the airline industry's profit margins around the world under constant pressure from long-term exposure to a high-cost and low-fare environment, an irrational fleet composition will inevitably impair the airline's operations. As a result, airlines may need to create a more practical fleet planning method at a strategic level in order to meet passenger demand with reduced costs and more manageable risks. | uk_UA |
dc.description.abstract | Ефективність автопарку, як і ефективність бізнесу, спрямована на отримання максимальної віддачі при найменшій кількості ресурсів. Це тягне за собою збільшення обсягу виробництва при одночасному зниження витрат. Продуктивність, витрата палива, викиди, маршрути і витрати-все це фактори, що визначають ефективність автопарку. Одним з найскладніших аспектів процесу прийняття рішень в авіаційній галузі є планування парку повітряних суден. Надмірно великий розмір парку повітряних суден призведе до того, що авіакомпанія понесе непотрібні витрати, оскільки збільшення капітальних активів призведе до значного сума операційних витрат авіакомпанії. З іншого сторони, нечисленний автопарк призведе до того, що велика кількість пасажирів втече до інших конкурентам на ринку. Крім того, в умовах, коли рентабельність авіаційної галузі по всьому миру знаходиться під постійним тиском через довгостроковий вплив високих цін і низьких тарифів , нераціональний склад авіапарку неминуче погіршить роботу авіакомпанії . Як результат, авіакомпаніям може знадобитися розробити більш практичний метод планування парку повітряних суден на стратегічному рівні, щоб задовольнити попит пасажирів при зниженні витрат і більш керованих ризиках. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | bachelor thesis | uk_UA |
dc.subject | airline | uk_UA |
dc.subject | aircraft park | uk_UA |
dc.subject | costs | uk_UA |
dc.subject | fleet forecast | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | авіакомпанія | uk_UA |
dc.subject | парк повітряних суден | uk_UA |
dc.subject | витрата | uk_UA |
dc.subject | прогноз авіафлоту | uk_UA |
dc.title | Comparative Characteristics of the Development of the Airline Fleet | uk_UA |
dc.title.alternative | Порівняльна характеристика розвитку флоту авіакомпаній | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
FTML_2021_275_Hrytsiuk_B.pdf | Дипломна робота | 2.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.