Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTishyn, Ihor-
dc.contributor.authorТишин, Ігор-
dc.date.accessioned2022-11-07T07:39:44Z-
dc.date.available2022-11-07T07:39:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56754-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н., доцент Висоцька Ірина Іванівнаuk_UA
dc.description.abstractInternational airport it is air gate of the country and important element of supply chain. Airport has influence for cargo safety during handling and storage, duration of cargo pick up at cargo terminal, fees for provided services. All this indicators can be determined by airport structure like: runways, taxiways, warehouses, number of mechanized means and their variety, premises for cargo consolidation, screening using X-Ray machines, quality of employees job performing and level of interaction between different structural departments within terminal, e.g. interaction among customs, airport, airline and forwarder’s department. Each structural department must definitely know zone of it’s responsibility carry out own duty in appropriate way. This way of functioning allows to set responsibilities and permissions for each, which reduces time for job performing and claim procedures. Thus optimal functioning of cargo terminal can be achieved by continuous work of many departments in a single unit.uk_UA
dc.description.abstractМіжнародний аеропорт - це повітряні ворота країни і важливий елемент ланцюги поставок. Аеропорт впливає на збереження вантажу при обробці і зберіганні, тривалість прийому вантажу на вантажному терміналі, плату за надані послуги. Всі ці показники можуть бути визначені структурою аеропорту, такий як: злітно-посадкові смуги, руліжні доріжки, склади, кількість механізованих засобів та їх різноманітність, приміщення для консолідації вантажів, огляд з використанням рентгенівських апаратів, якість виконання роботи співробітниками і рівень взаємодії між різними структурними підрозділами всередині термінал, наприклад, взаємодія між митницею, аеропортом, авіакомпанією та відділом експедитора. Кожен структурний підрозділ повинен чітко знати зону своєї відповідальності і відповідним чином виконувати свої обов'язки. Такий спосіб функціонування дозволяє встановити обов'язки і дозволу для кожного, що скорочує час на виконання завдань і процедури подачі претензій. Таким чином, оптимальне функціонування вантажного терміналу може бути досягнуто за рахунок безперервної роботи багатьох відділів в єдиному блоці.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectbachelor thesisuk_UA
dc.subjectairportuk_UA
dc.subjectcargo terminaluk_UA
dc.subjectfreightuk_UA
dc.subjectwarehouseuk_UA
dc.subjectcargo handlinguk_UA
dc.subjectstatisticsuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectcargo turnoveruk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectвантажний терміналuk_UA
dc.subjectвантажuk_UA
dc.subjectскладuk_UA
dc.subjectобробка вантажівuk_UA
dc.subjectстатистикаuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectвантажообігuk_UA
dc.titleOrganization of cargo handling at cargo terminal of Boryspil airportuk_UA
dc.title.alternativeОрганізація обробки вантажів на вантажному терміналі аеропорту Бориспільuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FTML_2021_275_Ihor Tishyn .pdfДипломна робота2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.