Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56652
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинська, Світлана Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Сенчило-Татліліоґлу, Надія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Lytvynska, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T12:59:05Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24T12:59:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56652 | - |
dc.description.abstract | Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань про становлення та розвиток української державності з часів Київської Русі до сьогодення. Виховання освіченого фахівця-інтелектуала, що долає технократизм і однобічність сприйняття перебігу культурно-історичного процесу. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення та засвоєння основних історичних етапів розвитку української державності; ормування цілісного та системного уявлення про визначальні закономірності та тенденції розвитку української державності та культури; вивчення особливостей розвитку національної культури та своєрідностей її знакової системи; виховання у студентів почуття патріотизму, національної самосвідомості, правової, політичної та духовної культури; формування навичок самостійного мислення та вміння давати власну, обґрунтовану оцінку державотворчим процесам та культурним явищам. | uk_UA |
dc.description.abstract | The purpose of teaching the discipline is to form students' knowledge about the formation and development of Ukrainian statehood from the times of Kyivan Rus to the present. Education of an educated intellectual who overcomes technocracy and one-sided perception of the cultural and historical process.The tasks of studying the discipline are: studying and mastering the main historical stages of development of Ukrainian statehood; formation of a holistic and systematic view of the defining patterns and trends in the development of Ukrainian statehood and culture; study of the peculiarities of the development of national culture and the peculiarities of its sign system; fostering in students a sense of patriotism, national identity, legal, political and spiritual culture; formation of skills of independent thinking and the ability to give their own, sound assessment of state-building processes and cultural phenomena. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | історія України | uk_UA |
dc.subject | державність України | uk_UA |
dc.subject | культура України | uk_UA |
dc.subject | національна самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | history of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | statehood of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | culture of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | national identity | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс дисципліни "Історія української державності та культури" | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex of the discipline "History of Ukrainian statehood and culture" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри української мови та культури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зміст НМК.pdf | зміст.1 | 134.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
02._ІУДК_КТП.pdf | календ-темат план.2 | 212.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
03_ ІУДК_Лекція.pdf | лекція_зразок.3 | 387.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
04_ІУДК_Методичні рекомендації.pdf | метод.рекомендації.4 | 126.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
05_ІУДК_Тести.pdf | тести_зразок. 5 | 140.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
06_ІУДК_Модульна контрольна робота.pdf | МКР_зразок.6 | 206.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
07_ІУДК_Екзаменаційний білет.pdf | екзаменаційний білет_зразок.7 | 116.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Силабус_ІУДК.pdf | Силабус. | 232.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Силабус_ІУДК_272.pdf | Силабус_172 | 221.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
01_ДУМ_РП.pdf | Програма | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.