Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРожак-Литвиненко, Ксенія Богданівна-
dc.contributor.authorRozhak-Lytvynenko, Kseniia-
dc.date.accessioned2022-10-20T09:34:00Z-
dc.date.available2022-10-20T09:34:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56635-
dc.description.abstractДисципліна «Брендинг та ребрендинг» є фундаментальною для набуття професійних знань та компетентностей, необхідних для вирішення завдань, пов’язаних із практичною діяльністю дизайнера на ринку праці. Актуальність дисципліни визначена необхідністю використання наукової інформації та базових знань з розробки брендингу задля формування у студентів мистецької ерудиції, необхідної для самостійної роботи фахівця-дизайнера. Метою навчальної дисципліни є: ознайомлення з основними інструментами та заходами, спрямованими на розробку візуальної ідентичності бренду, що є одним із найактуальніших завдань діяльності дизайнера в умовах сучасного ринкового середовища. Вивчення дисципліни «Брендинг та ребрендинг» має відігравати важливу роль у формуванні світоглядних позицій майбутнього спеціаліста, в його інтелектуальному та культурному зростанні, створенні передумов професійної підготовки.uk_UA
dc.description.abstractThe discipline "Branding and rebranding" is fundamental for the development of professional knowledge and competencies, necessary for the accomplishment of a task, connected with the practical activity of a designer on the market. The relevance of the discipline is determined by the need for scientific research information and basic knowledge of developing branding for molding students in mystical erudition, which is necessary for independent work of a fahivtsya-designer. The method of primary discipline is: awareness of the main tools and approaches that lead to the development of the visual identity of the brand, which is one of the most important tasks of the designer's activity in the minds of the modern market environment. The discipline "Branding and rebranding" may play an important role in the formation of the bright-looking positions of the future specialist, in both intellectual and cultural growth, the creation of professional training changes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectребрендингuk_UA
dc.subjectвізуальна ідентичність брендуuk_UA
dc.subjectпозиціонування брендуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectнеймінгuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectrebrandinguk_UA
dc.subjectnaminguk_UA
dc.subjectlogouk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг та ребрендинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "Branding and Rebranding"uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_РП_Брендинг та ребрендинг 1.pdfРобоча програма1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.