Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітаренко, Анастасія Денисівна-
dc.date.accessioned2022-09-28T13:38:00Z-
dc.date.available2022-09-28T13:38:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТітаренко А.Д. Організація і методика обліку, аналізу і аудиту товарних операцій підприємства. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Облік і оподаткування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56445-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 07 Управління та адміністрування, спеціальність 071 «Облік і оподаткування», освітньо-професійна програма «Облік і аудит». Керівник проекту: доктор економічних наук, професор Ярошевська Оксана Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractЕкономічні реформи в Україні стали можливим завдяки комплексу заходів, серед яких значна частка припадає на інтеграційні процеси у світову економіку, що потребує, зокрема, реформування бухгалтерського обліку і звітності. Мова йде про запровадження міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Торговельними об'єктами оптової торгівлі є складське приміщення або мережа складів, склад товарний (універсальний, спеціалізований, змішаний), магазин-склад; Під час оптового продажу суб'єкт господарювання може здійснювати повний чи обмежений цикл збутових операцій з переходом права власності на товар або обмежений цикл операцій обслуговування без переходу права власності на товар. Оптовий продаж споживчих товарів може здійснюватися на оптових ярмарках, виставках-продажу, оптових продовольчих ринках, товарних аукціонах та за допомогою засобів зв'язку. В Україні за роки трансформування економіки було практично зруйновано управлінську вертикаль торговельної сфери, досі не прийнято Закон «Про внутрішню торгівлю», не розробляється Торговельний кодекс. Отже, як суб’єкт господарсько-торговельної та підприємницької діяльності підприємство оптової торгівлі в сучасних умовах потребує доповнення регуляторних впливів з боку держави відповідними діями щодо саморегулювання, удосконалення обліково-податкової та контрольно аналітичної системuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectтоварообігuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація і методика обліку, аналізу і аудиту товарних операцій підприємстваuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тітаренко А.Д._2021.pdfДипломна робота875.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.