Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисенко, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorТарабан, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-09-22T08:30:35Z-
dc.date.available2022-09-22T08:30:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБорисенко О.С, Тарабан М.В. Роль маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств в умовах глобалізації економіки // Інфраструктура ринку: електронний науково-практичний журнал / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. - Одеса, 2017. - Вип. № 14. - С. 75-80uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56346-
dc.descriptionУ статті досліджено інноваційну політику підприємства, процеси проектування інновацій, їх трансформацію в плани і маркетингову інноваційну підтримку споживачів. Визначено напрямки змін у маркетинговій діяльності підприємства та окреслено коло можливих інноваційних рішень щодо формування інноваційних завдань. Article deals with the enterprise innovative policy, innovation designing processes, their transformations into plans and customer marketing innovative support. Courses of changes in marketing are defined and the ranges of possible innovative solutions regarding forming innovative tasks are outlined.uk_UA
dc.description.abstractЩоб встигнути за швидкоплинними потребами ринку і максимально використовувати можливості, що відкриваються у зовнішньому середовищі, підприємствам потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами з навколишнім світом. Ключем до вирішення цих завдань є інноваційна маркетингова діяльність, яка стає ядром корпоративних конкурентних стратегій. Розробка і впровадження маркетингових інновацій в ринкових умовах – це єдиний спосіб підвищення своєї конкурентоспроможності і підтримки високих темпів розвитку організацій і їхніх торгових марок. Маркетингові інновації спрямовані на більш повне задоволення потреб споживачів, відкриття нових ринків збуту з метою підвищення обсягів продажів, що є запорукою успішного розвитку організації.uk_UA
dc.description.abstractIn order to keep up with the fast-moving needs of the market and to make the most of the opportunities that open up in the external environment, enterprises need to constantly work on new products, technologies, and relations with the surrounding world. The key to solving these problems is innovative marketing activity, which becomes the core of corporate competitive strategies. The development and implementation of marketing innovations in market conditions is the only way to increase one's competitiveness and support high rates of development of organizations and their brands. Marketing innovations are aimed at more fully meeting the needs of consumers, opening new sales markets in order to increase sales, which is the key to the successful development of the organization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.titleРоль маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств в умовах глобалізації економікиuk_UA
dc.title.alternativeRole of marketing in management of the enterprise innovative activity in the age of economic globalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc005.591uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.