Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПівень, М.І.-
dc.contributor.authorРедозубов, О.А.-
dc.contributor.authorПрощенко, Є.О.-
dc.date.accessioned2022-08-15T05:22:27Z-
dc.date.available2022-08-15T05:22:27Z-
dc.date.issued2021-06-17-
dc.identifier.citationПівень М.І., Редозубов О.А., Прощенко Є.О. Здоров’язберігаюча компетентність як універсальний механізм формування професійного довголіття і динамічного здоров’я майбутніх авіаційних фахівців // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 117 - 122.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56187-
dc.description.abstractПредметом систематичного наукового аналізу проблем професійної освіти льотного складу останніми роками все частіше стають питання, пов'язані з вивченням різних наслідків діяльності людського чинника в цивільній авіації, зокрема, його впливу на стан безпеки польотів. До них слід віднести питання формування професійної надійності майбутніх авіаційних фахівців, їх динамічного здоров'я і професійного довголіття; розвитку особистості курсанта-пілота на основі підвищення рівня його професійної, комунікативної й соціально-психологічної компетентності; завдання розвитку духовності льотного складу в період соціальних трансформацій, що супроводжуються переглядом ціннісно-смислових установок і формуванням нової системи цінностей та ін. Проте, всі ці проблемні питання мають спільне підгрунтя для досліджень – особливості професійної й особистісної самореалізації курсанта в умовах зростання тенденцій інтеграції змісту професійної освіти на всіх етапах підготовки майбутніх авіаційних фахівців до льотної діяльності. Серед можливих шляхів рішення цієї проблеми є модернізація професійної освіти в контексті інтеграційних тенденцій, як на рівні теорії і практики, так і на рівні освітньої політики, що дає підстави об’єднати в систему різноякісні за змістом і впливом чинники, створити нові міжпредметні ресурси та забезпечити формування цілісної особистості майбутнього фахівця, котрий володіє професійними й особистісними компетенціями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectавіаційні фахівціuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectпрофесійна надійністьuk_UA
dc.subjectздоров'язберігаюча компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectякостіuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleЗдоров’язберігаюча компетентність як універсальний механізм формування професійного довголіття і динамічного здоров’я майбутніх авіаційних фахівцівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.