Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМінтій, Ірина Сергіївна-
dc.contributor.authorКоваленко, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-07-18T07:20:39Z-
dc.date.available2022-07-18T07:20:39Z-
dc.date.issued2022-06-29-
dc.identifier.citationМінтій І.С., Коваленко В.М. Проблеми впровадження інформаційно-цифрових технологій в галузі освіти і науки // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. - 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.90-93.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55845-
dc.description1. Іванова С.М., Кільченко А.В., Мінтій І.С., Вакалюк Т.А. Оцінювання результативності наукової діяльності засобами інформаційно-цифрових систем окремої установи. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2021. № 3. С.39-53. Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/241561. 2. Іванова С.М., Кільченко А.В. Науково-технологічна політика цифрової трансформації освіти і науки: зарубіжний досвід. Інформаційні технології в освіті та науці: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ.конф., м. Мелітополь, 10-11 черв. 2021 р., Мелітополь: МДПУ імені Богдана Хмельницького, 2021. С. 52-56. Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/727344. 3. Демьянова О.В. Информационные технологии. Проблемы современной экономики. 2018. №1(33).uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовані проблеми впровадження інформаційно-цифрових технологій в галузі освіти і науки. Серед найбільш негативних сторін масштабування інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі виокремлені наступні: психологічні конфлікти з боку частини педагогічного складу і учнів, зниження значущості особистості педагога в освітньому процесі, проблеми ресурсної відповідності організації процесу. У результаті представленого аналізу можна виділити деякі напрямки роботи, що підвищують результативність впровадження і масштабування інформаційно-цифрових технологій в освітнє середовище: 1. Для зниження рівня психологічного опору необхідна повномасштабна підготовка науково-педагогічних працівників до освітньої діяльності в нових умовах. 2. Вибір освітніх платформ повинен базуватися на здатності технічно-інформаційної бази організації підтримувати стабільну роботу обраної платформи, на її відповідність запитам цілей і завдань освітньої організації та сумісності з іншими освітніми платформами. 3. Адміністрування цього процесу має бути збалансованим і враховувати обмеженість часу і коштів на реалізацію даного процесу, обмеження завантаженості учнів і науково-педагогічного працівників. 4. Наповнюваний контент повинен носити актуальний характер і дійсно сприяти формуванню та розвитку професійних і загальних компетенцій. 5. Робота в даному напрямку повинна враховувати правові вимоги та обмеження щодо використання інформаційно-цифрових технологій, інформації, прикладних програм, дотримання трудового законодавства і законодавства в інших сферах регулювання. 6. Всі аспекти роботи повинні бути закріплені й підтверджені відповідними локальними актами, відповідними вимогам законодавства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрові технологіїuk_UA
dc.subjectсимуляториuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectосвітні платформиuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectтехнічно-інформаційна базаuk_UA
dc.subjectприкладні програмиuk_UA
dc.titleПроблеми впровадження інформаційно-цифрових технологій в галузі освіти і наукиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ Мінтій І., Коваленко В. 2021.pdfТези доповіді272.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.