Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55831
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаслова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-07-12T09:36:35Z-
dc.date.available2022-07-12T09:36:35Z-
dc.date.issued2022-06-29-
dc.identifier.citationМаслова О.О. Ефективні методі просування журналістського блогу у соціальних мережах // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.87-89.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55831-
dc.description1. Білл К. "Елементи журналістики" [Електронний ресурс] / К. Білл, Р. Том. – 2007. – Режим доступу до ресурсу: https://www-americanpressinstitute-org.translate.goog/journalism-essentials/what-is-journalism/ elements-journalism/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=ru&_x_tr_hl=ru&_x_tr_pto=nui,sc. 2. Філлінг К.Л. Стаття "Різниця між веденням блогу та журналістикою" [Електронний ресурс] / Кетрин Лоринг Філлінг // 2015 – Режим доступу до ресурсу: https://sites.psu.edu/fillingcas272/ 2015/03/05/difference-between-blogging-and-journalism/. 3. Коган К.М. Соціальні мережі як елемент нового соціального середовища [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2014_16_8. 5. Tarasenko, N. Information Communication among Social Networks: Standardization Aspects of LibrarySegment [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://np.nbuv.gov.ua/cgi-bin/np/jrn.exe?I21 DBN=EN&P21DBN=np&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta_en&C2 1COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=npnbuimviv_2017_46_30.uk_UA
dc.description.abstractПублікація актуалізує питання важливості просування журналістських блогів, як сучасний інструмент взаємодії з суспільством у соціальних мережах. Тенденції розвитку у медіапросторі дозволяють журналісту використовувати новітні формати, заохочувати підписників до свого блогу для збільшення цільової аудиторії. Робота містить огляд основних компонентів методів просування у соціальних мережах. Створення контенту з врахуванням усіх журналістських норм, а саме побудова стратегії розвитку та врахування вікової категорії. Головні інструменти для охоплення, використання власного кабінету для керування над усіма рекламними процесами та аналіз активності підписників у певні періоди. Постійний аналіз ефективності контенту, порівнянні періодів найбільшого охоплення та відгук підписників. Підсумовуючи, цей матеріал у збірнику - великий крок до підвищення журналістської компетенції у сфері блогінгу сучасної молоді, який дозволить ефективно використати інструменти просування для досягнення поставлених цілей.uk_UA
dc.description.sponsorshipНауковий керівник – Кевлюк І.В., старший викладач кафедри журналістикиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectжурналістuk_UA
dc.subjectблогuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectметоди просуванняuk_UA
dc.subjectконтент-планuk_UA
dc.subjectжурналістський блогuk_UA
dc.subjectЗМІuk_UA
dc.titleЕфективні методі просування журналістського блогу у соціальних мережахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММТ Маслова О. 2021.pdfТези доповіді237.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.