Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексюк, Василь Петрович-
dc.date.accessioned2022-07-12T08:49:54Z-
dc.date.available2022-07-12T08:49:54Z-
dc.date.issued2022-06-29-
dc.identifier.citationОлексюк В.П. Деякі особливості трансформації електронного навчання у період пандемії Covid-19 // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.97-99.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55827-
dc.description1. Спірін, О.М., & Колос, К.Р. (2020). Технологія організації масового дистанційного навчання учнів в умовах карантину на базі платформи MOODLE. Інформаційні технології і засоби навчання, 79(5), 29- 58 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.33407/itlt.v79i5.4090. 2. Опитування викладачів ТНПУ імені Володимира Гнатюка: веб-сайт. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOZR449lcwDgAYr8pc8FXuU7T zL4TBhRRSyJFNklL7GJwNHQ/viewanalytics. 3. Мороз, С.А., Романовський, О.Г., Мороз, В.М., Домбровська, С.М., Грень, Л.М., & Помаза-Пономаренко, А.Л. (2020). Дистанційна форма здобуття вищої освіти: аналіз думки студентів щодо якості, переваг і недоліків. Інформаційні технології і засоби навчання, 79(5), 276-295. https://doi.org/10.33407/itlt.v79i5.3340. 4. Олексюк В. Габрусєв В., Балик А. Деякі аспекти інтеграції веб-сервісів вищого навчального закладу. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія Педагогіка. 2011. № 1. С. 228-234. 5. Cloud technologies for enhancing communication of IT-professionals / Symonenko S., Osadchyi V., Sysoieva S., Osadcha K., Azaryan A. // Proceedings of the 7th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2019), (Kryvyi Rih, Ukraine, December 20, 2019). – Kryvyi Rih, 2019. – Vol. 2643. – P. 225–236. – References: p. 234–236.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовані деякі проблеми провадження освітнього процесу здобувачів вищої освіти, що спричинені пандемією Covid-19. Серед них технічні, психологічні та організаційні проблеми. Автором запропоновано використання систем адаптивного навчання, як один із способів зменшення вказаних наслідків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectпроектне навчанняuk_UA
dc.subjectSTEMuk_UA
dc.titleДеякі особливості трансформації електронного навчання у період пандемії COVID-19uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ Олексюк В. 2021.pdfТези доповіді293.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.