Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванюк, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-07-07T08:09:53Z-
dc.date.available2022-07-07T08:09:53Z-
dc.date.issued2022-06-29-
dc.identifier.citationІванюк І.В. Використання каналів комунікації вчителями та учнями під час впровадження громадянської парламентської просвіти // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.48-51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55772-
dc.description1. Гриньова М., Іванюк І., Паращенко Л., Юрчишин Л. Мій Парламент: розумію і впливаю: методичний посібник з громадянської парламентської просвіти для роботи з дітьми та молоддю / за заг. ред. Л. Паращенко. Київ: Майстер книг. 2020. 96 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720884. 2. Гриньова М., Іванюк І., Паращенко Л. Громадянська парламентська просвіта в закладах освіти України. Аналітичний звіт за результатами соціологічного опитування освітян та учнів / за заг.ред. Л. Паращенко. Київ: Майстер книг. 2021. 108 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/726479/. 3. Technical Report IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.iea.nl/studies/iea/iccs/2016.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі представлено результати дослідження «Громадянська парламентська просвіта в закладах освіти України», яке проводилось громадською організацією «Агенція розвитку освітньої політики» у січні 2021 р. за участі авторки. Одним із завдань дослідження було визначити джерела і способи отримання учнями інформації про політичне життя країни, зокрема, про діяльність Парламенту України та форми навчання, яким надають перевагу учні та порівняти їх з тими, які пропонуються вчителями на практиці. Здійснено порівняння канали комунікації, які використовують учні, щоб дізнатись про політичні та соціальні питання в Україні та в інших країнах, використовуючи дані міжнародного дослідження програм виховання громадянськості та громадянських прав «International Civic and Citizenship Education Study» у 2016 р.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectгромадянська освітаuk_UA
dc.subjectгромадянська парламентська просвітаuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectцифрове інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.titleВикористання каналів комунікації вчителями та учнями під час впровадження громадянської парламентської просвітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ Іванюк І. 2021.pdfТези доповіді292.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.